کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

دختر بهار

 

 

در میان صدای دلنشین گنجشک ها  

در میان همهمه ی سبز گلبرگ ها  

ودرمیان هجوم مگس های بازیگوش  

دختری در باد می جست  

معنای صدای سکوت را  

یک ان و در یک لحظه ی ناب   

دختر بهار در گوشش زمزمه کرد  

شکوفایی صدای سکوت زمین را   

کاکتوس

نظرات 3 + ارسال نظر
کاکتوس چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 16:03

برای م با کسره
ممنون از لطفتون
امیدوارم همیشه شاد و سلامت و پر از ارامش باشید .

بهمن یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 16:33

سلاااااااااااااااااااااااااام
یهوئی یادت افتادم. و یاد اونهمه دعائی که برای عزیزت کردم.
رفته بودم اعتکاف... هر وقت حال خوشی بهم دست میداد برای همه دعا میکردم و شفای مریضهارو از شفاگر بی بدیل خلقت ملتمسانه میخواستم. شفای عزیز شمارو هم خصوصاً هر چند که من روسیاه در درگاهش جایگاهی ندارم ولی با اون همه روسیاهی بازم رو زدم و التماس کردم...
خواستم بگم دوستان قدیمی رو هرگز فراموش نمیکنم چه با تیله و چه بی تیله...

سلا ا ا ام عامو بهمن عزیز
مرسی از محبتتون .ممنون که حضورتون مثل اب رو اتیش می مونه .واقعا ممنونم .این روزا دلم خیلی میگیره ولی بازم میگم هرچی به صلاحه ..کاش این روزا زودتر بگذره ...ممنونم یه دنیا ممنون

فاطمه حیدری (رضوان) یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 14:04 http://shabnam3blogsky.com

من بهار را در اردیبهشتی خلاصه میکنم که صدای گنجشک ها هنگام صبح مرا به وجد می اورد هوای اردیبهشت را نفس می کشم و لذت می برم و خدا را سپاس می گذارم.

عالی
ایشالا همیشه هوای دلتون اردیبهشتی باشه
ا رس وبلاگتون گویا مشکل داره باز نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد