کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

دخترک

دخترک بازیگوش من 

خوب باش 

همیشه خوب باش

لبخند یادت نره

نظرات 5 + ارسال نظر
خسرو . و . مهسا شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 16:29

. با بهترین درودهایم .
. . جانا چه شد که چشم غضب بر ما گرفته ای
. جان مرا به تیر انتظار شکیبا گرفته ای
. هر صبح صدا کنم تو را که ای آشنای من
. آخر چرا گوشه ز ما و ز دنیا گرفته ای
. با موج نور هر روز در سرای تو
. بینم که دوش فال مرا تنها گرفته ای
. صد باغ گل نشسته تماشای جلوه ات
. بغضم شکستی و به اشک راه تماشا گرفته ای
. قصد شکار داشت مگر تور چشم تو
. کز آبی بزرگ پاک فریبا گرفته ای
. شاید نوازش دست تو دردم شفا دهد
. یکدم بخانه ام بیا که راه مدارا گرفته ای
. شعری ز شهریار سخن ایران بخوان که گفت
. (( چون شد که سایه از سرما وا گرفته ای ))
. خسرو ز بخت منال گر تیره شب یلدا در آمدی
. با صبح روشن طبع ات چه دل ها گرفته ای . .

درود بر شما
ممنون از حضورتون
چشم غضب بر خودم گرفتم

خسرو . و . مهسا چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 09:00

. با بهترین درودهایم .
. صبح یعنی تو بخندی دل من باز شود
. پلک بگشایی و از نو غزل آغاز شود
. صبح یعنی که دلم گرم نگاهت باشد
. آسمان ، عشق ، زمین با تو هم آواز شود
. صبح زیبای زمستانی شما بخیر و خوشی . . [گل]
. تا همیشه در انتظار شما هستیم . . [گل]
............. رفتم تا نیایی . . قهرمممممممم

درود بر شما
قهر نفرمایید

خسرو . و . مهسا سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 12:45

. . با بهترین درودهایم .
. ره و رسم ما نظر کن که چه پاک و بی غباریم
. نه به دام دختر رُز نه به دام عشق یاریم
. به خیالش من و ساقی ز شراب ارغوانی
. شده ایم خراب و ، غافل که چه پاک و بی غباریم
. به دو صد شکوه نشسته به یکی خطای کوچک
. بنگر وفای ما را گله ها نمی شماریم
. به طلوع شمس خاور به شبان بی ستاره
. ز ازل به لطف داور شه ملک روزگاریم . . . [گل][گل]
. . . . . . باید 20 تا کامنت برایم بنویسی تا بی
. حساب شویم

۲۰ تا کامنت
لطفا قبول کنید

مسعود سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 03:56 https://www.mytarane.com

بسیار عالی

ولی همیشه خوب بودنم خوب نیست

منطور از خوب بودن در ارامش بودن

خسرو . و . مهسا دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 11:39

. . با بهترین درودهایم .
. کیش و مات چیست و چگونه اتفاق می افتد ؟؟
. شما به همسرتان می گوئید . در مترو زنی را دیدم که چقدر شبیه
. شما بود !! . . و او میپرسد . . خوشگل بود ؟؟!! .
. اینجاست که نمی توانی بگویی آری !! نمی توانی بگویی نه !! [نیشخند]
. کیش و مات یعنی این . . یعنی هر چه بگویی . .
. باید برای شادی روح ات فاتحه خواند . . [چشمک][خنده][خنده]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد