کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

سرنوشت


وقتی نسبت به وضعیتی در درون روان خویش

 آگاه نشده باشید، آن را در دنیای پیرامون خود

 و به صورت سرنوشت ملاقات خواهید کرد‌.

# کارل گوستاو یونگ


 پانوشت۱: 

واقعا انسان چه موجود پیچیده ایه

گاهی از خودم می پرسیدم چرا 

بعصی اتفاقا تو زندگیم تکرار میشه

بعصی اشتباهات ،بعضی ادما 

و این جمله یونگ جواب سوالمه 

درون روان من ....

 پانوشت ۲:

امروز داشتم کلما رو برای سالاد 

از تو سبد بر میداشتم ،چشمم به این 

کوچولوها افتاد  و اینم شد نتیجه ش.

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 23:02

جوووونت سلامت بلامی سر
به روی چشم والبته سر نماز مغرب و
عشاء تو دلم یادتون کردم
خدایا مراقب کاکتوس جانِ جانانم باش


ممنون

Baran یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 18:10 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و
عرض ارادت❤دلم براتون تنگ شده بود❤امید که هرکجا هستین خوووب باشین و
خوش❤وآسمان آبی آرام روشن..،❤

سلام رفیق جان
منم همین طور
دعا کن

Amir شنبه 15 تیر 1398 ساعت 13:49 http://mehrekhaterat.blogsky.com

سلام
اون کلمه ؟ از این قرمزا؟

سلام
بله کلمه ،از اون قرمزا
ممنون برای نطر بعدی
نمی تونم تاییدش کنم

Baran پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 22:31 http://haftaflakblue.blogsky.com/

آخی
من امروز یه بشقاب ازاین کلما تناول کردم
خیلی خوشگل شده کاکتوس جان
رنگ پس زمینه اش هم قشنگِچندروز پیش .وقت گذشتن از سرکوچه،یه شال رنگ همینو دیدم
سختیم گرفت برم ازش بپرسم؛قیمتش چنده؟

آخ آخ
درون
روان من (ما)؛من و
خویشتن خویشم...؛ملاقات با من و
خویشتم رو می پسندم.که ببینم چند چندیم.ای بابا گل و
من زدم ؟یا خویشتنم؟


ما نیز
کاغذ رنگیه پس زمینه
گاهی سخته پرسیدن قیمت
ملاقاتشون بسی بسیار سخته ...خیلییاااااا
ولی خوب جالبم هست .خدا بهمون طاقت
دیدن درون و پذیرششو بده
هووووم .نیدونم نیدونی ،نیدونند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد