کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

یک ملاقات زیبا !!!



زیباترین نوع برخورد

ملاقات از نوع دستماله

چون شما می بینید

که عرق ها خشک می شه

و 

وقتی شما غمگین هستید

اشک هاتون پاک میشه

(برگرفته از یک فیلم )


پانوشت:

تقدیم به یک دوست

این دستمال تقدیم به شما

برای پاک کردن اشکاتون

گاهی بعضی از اتفاقات

انقدر سنگینه که جز

سکوت کاری ازت بر نمیاد .

نظرات 35 + ارسال نظر

من اشکامو با دستم پاک میکنم

دست ادم هیچ وقت پشت ادمو خالی نمی کنه
همیشه همراهته و مواظب غربت چشمات

سپیده 21 شنبه 27 تیر 1394 ساعت 00:09

تو چپر چلاقه خودمی

نه ایندفعه مهمون من
لیست نداریم فعلا

سعی میکنم خوب باشم


باشه
چه عجب
خدا رو شکر لیست نداری ابجی
افرین دخترم

سپیده 21 شنبه 27 تیر 1394 ساعت 00:01

رفیق عیدت مبارک
امیدوارم همیشه حالت خوب و
آرزوهات برآورده و روزگار بر وفق مراد باشه.
لبات بخنده و از خنده دل درد بگیری
چشمات از خنده خیس بشه و
گونه هات از خنده درد بگیره.
قلب مهربونت همیشه بتپه ...







http://s3.picofile.com/file/8200708884/1419844339661.jpg

ممنون عید شما هم مبارک
بابا مرسی از این همه دعای خوب
خوش حالم که خوبی و پر انرززی
اقا من که کچل شدم از دست شوما ها
دل دردم بگیرم
گونه هامم که درد بگیره
کلا یعنی درب و داغونم بشم دیگه
مرسی سپیده
بابا عکس
بابا چایی
بابا گل
اول بگو چقدر میشه اگه می خوای بعدش لیست دستت بگیری و بگی برو اینا رو بخر
دمت گرم ما چایی نخواستیم
در کل دمت ولرم

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 23:24

سلام
هستی؟
یه چیزی برات دارم

سلام
اره
چی ؟

خواننده خاموش جمعه 26 تیر 1394 ساعت 22:20

لخــــور که میشوم
بغض میــکنم ...
می آیم پشت صفحه ی مانیتورم ...
کامنت مینویسم و
صورتک میگذارم ...
صورتکی که میخندد ":D"
و پشتش قایم میشوم
که فکر کنی میخندم
و بخندی...
اشکهایم میـــــــآیند و من
مدام با صورتک مجازی ام میخندم ...
تو که میــخندی
باورم میشـــود ...
شاد میشوم
اشکهام روی گونه ام می خشکند ...

خیلی قشنگ بود
به قول سهراب قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه .....
بقیه ش یادم نمیاد خخخخ
ببخشید خوب
خوبی ؟
نبینم غمگین باشی شب عیدی

نازنین جمعه 26 تیر 1394 ساعت 14:10

اوخی این اهنگست که بلاخره خوند
من میخوامش واسم بفرستش زوووووود

باشه چشم
می فرستم

نازنین جمعه 26 تیر 1394 ساعت 14:07

قشنگ بود
اهنگ وبتو واسه من پخش نمیکنه چیه؟
منم موخوام واسم بفرستش

ممنون کم پیدا جان
انقلاب زیبا از محمد رضا علی مردانی
باشه

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:35

خوب شد یادم انداختی
غروب گذاشتم دان بشه.
میبینم فردا

برو دیگه بچه پررو

شب خوش

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:29

آهنگ انقلاب زیبا رو خیلی دوس دارم.
مثل آهنگ پرده نشین.

اوهوم خیلی قشنگه
فیلم بن جامینو دیدی
یه قسمتی از فیلم هست که بنجامین و عشقش
هر شب قبل خواب تو دنیای خودشون به همدیگه شب به خیر میگن
خیلی جالبه

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:26

کوفت کچل

شعرش قشنگ بودا.


سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:22

میدونم کی میترکی واسه همین گفتم

دلم برات تنگ شده بودا
خوب بود بودی

شبت آروم عزیزم

نه الان شاید نترکم اینو بخون
♥پَروانه امشَب پَر نَزن دور و بر مَعشوقه ام♥
♥تَرسم صدای بال تو از خواب بیدارَش کُند. ♥
چه چیزا اصلا داریم ؟
دل ما هم تنگ شده بود الکی
مثلا من خیلی دوست دارمو و دلم برات تنگ میشه
دلتنگی کجا بود ابجی

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:15

خوابت اومد بخوابیا

خوابم اومد
به من میگن بی جنبه
انرززیم تموم شد سپید
راستی اهنگ وبو بگوش
خیلی دوسش دارم

اون اهنگی هم گه گفتم تو وبت چند وقت پیش
دنیای حبیبه

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:05

اگه بازم توافق نشه کری یا باید فیسبوک و تویترش رو فعلا دی‌اکتیو کنه یا با فحش کنار بیاد.

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:04

میبینم اون روزی رو که دارم سر نوه‌ و نتیجه‌ هام داد میزنم :
“هیسسسس! سر و صدا نکنید ببینم این
نتیجه مذاکرات چی شد ؟!!


شما که فعلا 18 سالتونه کو تا نوه و نتیجه

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:02

http://yekjok.ir/wp-content/uploads/CJzb6IiUAAEisYy.jpg

به همین راحتی !

http://yekjok.ir/wp-content/uploads/CJzb6IiUAAEisYy.jpg
شایدم به همین راحتی

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 01:00

http://yekjok.ir/wp-content/uploads/10501810_373020112896402_3346754065212428502_n.jpg

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:58

ظریف علت طولانی شدن مذاکرات هسته ای را سرعت بالای اینترنت هتل و عدم محدودیت دانلود اعلام کرد

و افزود :

تا هاردم رو پر نکنم ایران برنمیگردم !!


هواپیماء خیلی باحال بود.

دیشب وسط درس خوندن یکی از جزوه ها پاشد رفت !

گفت زر نزن بابا تو بخون نیستی :|

خواهش

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:55

خارجی: شما چطور اختلاس می کنید؟
ایرانی: این پروژه ی رفاهی و عمرانی رو می بینی؟
خارجی: نه، من که چیزی نمی بینم!!!
ایرانی: آ قربون دهنت، همین چهل میلیارد خرج برداشته !!!

سـرقبـرمـن کـجـاست؟؟؟ ازمنـاطـق بـــسیـار دیـدنـی..زیـــبـا و مسرت بـخشی است که مردان ایـرانــی بـرای سفر در تـعطیلات بـه همسـران خــود وعده میدهند!! -کـجـابـریـــم؟؟ -سـرقـبـرمـن��

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:52

ظریف دمت گرم...
تو کوچه ما دارن داد میزنن دمپایی کهنه بیار پراید ببر!!!

مورد داشتیم دختره رفته پمپ بنزین یارو بهش گفته آزاد یا دولتی!؟

دختره گفته پیام نور!

دو نفر سکته کردن ، یک نفر غش کرد ه، دولتم سهمیه بنزین جایگاهو قطع کرد
.......................................................
ﻮ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ، ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ

ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮐﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ

ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺳﺮ ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﺸﺴﺘﻪ

ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﭼﺮﺍ ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﻧﺸﺴﺘﯽ ؟

.

.

.

ﮔﻔﺖ : ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷﺪﯼ |: !

ﭼﻦ ﺭﻭﺯﻩ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﺑﺎ ﻧﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻤﯿﺮﻡ

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:51

همون اول تو اول من دیگه
ببینم قرصاتو خوردی؟؟

اره خوردم ولی اشتباهی خخخخ
خوب باشه
اول تو

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:47



فکرشم حال آدمو بد میکنه
ایشششش
چقد بعضیا چندشن اخه

اقا چی شد من دوباره خنگ بازیم گل کرده سپیده
نگرفتم چی میگی خخخخ

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:46

همه یا مدلن
یا سیکس پک دارن
یا شاخن
یا دافن
فک کنم فقط من پَلَشتم
همه این دیوونه ها که بیرون میبینین منماااا
همشون منم.. یه عالمه من

دیشب بعد توافق رفتم خرید،کلی جنس خریدم گفتم چقدر میشه؟
فروشنده گفت دو ریال!
هیچی دیگه پول خرد نداشتم صد تومنی دادم،گفتم بقیه پول انعام!
بنده خدا فروشنده سکته کرد!

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:44

خوابم نمیاد آخه
ولی اول تو !!!! (یادته ؟)

کتک

اول تو

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:42

پسر:دیگه خسته شدم باید از هم جدا شیم
دختر:چرا؟!!!!!
پسر:چون به چیزای مسخره گیر میدی سارا
دختر:من که سارا نیستم من الهامم
پسر:بفرما دیدی گفتم :|

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:41

طرف به یه مهمونی دعوت میشه ، روی کارت نوشته بودن"فقط کراوات مشکی"
وقتی میرسه تعجب میکنه و در کمال ناباوری می بینه
.
.
.
.
.
.
بقیه پیرهن و شلوار هم پوشیدن....

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:40

خوب نبودم
سرم درد میکرد.
الان خیلی بهترم
یخورده چشمام میسوزه فقط

خوب خدا رو شکر
برو استراحت کن
اومدی پشت سیستم نشستی که چی بشه
بدو برو خونتون ببینم
توپتو پاره میکنما

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:36

خوب راستش یه چند وقتیه کتک نخوردم ازت.
کتک دونم خالی شده !!!!!!

همون شکلکه عصبانی رو داری بسته دیگه

کاملا مشخصه خانوم
خوب بگو ببینم حالت چطوره ضعیفه بانو ؟

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:32

خودت خواستیا ! باشه اینم خجالت



مجردا چشماتون رو ببندین رد شین


بازم حجالت کشید
کتک دوست داری شوما ؟
الان که دقت میکنم بعضی شکلکام حذف شده

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:25

حاج آقامون عخشه منه عخش

خجالت بکش اینجا خانواده رفت و امد می کنه

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:21

مریض؟؟؟
دور ازجونت!
چرا همچین فکری کردی که ساعت 9 ؟

نمیدونم یهو دیدم ساعت 12 خشکم زد

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:19

دلتم بخواد
خیلی هم بلاگ اسکای خوبه.
فرق سرت که میشه اونجایی که گل رشد میکنه.

راستش ننه جون حافظه نمونده برام که.
نوه ها و نتیجه هام میگن 100
ولی من خودم فک میکنم هنوز 21 سالمه.
البته حاج آقا هم میگه تو 18 ساله ای هنوز.
از بس که خوب موندم .

اقا این حاج اقاتون از همه بهتره
اصلا خیلی خوبه

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:12

یهنی انقد خوبه میبینم از شکلکا استفاده میکنی
اصلا خیلی خوبه
آورین فرزندم

گاهی از دستم در میره
با گوشی که دیگه تعطیل شد این ابدیت کردن بلوگ اسکای تو فرق سر من که کشته منو
فرزندمو خوب اومدی
چند سالتونه شوما ؟

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:11

خخخخخخخ دیوونه شدی رفتتتتتتت

دیونه بودم
دیونه تر تر شدم
باورکن فکر کردم ساعت 9
شاید مری شدم

سپیده 21 جمعه 26 تیر 1394 ساعت 00:00

چه رومانتیک !!!
منم دستمال میخوام


یه چی بگم بخندی
فکر کردم ساعت حدود 9 باشه
دیدم هستی تعجب کردم
میگم خدایا سپیده اینجا چیکار میکنه

سپیده 21 پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 23:50

چه جالب !
دو سه بار خوندم تا درکش کردم.

خیلی جالبه سپید
میدونی داستان چیه
یه دختری بود که همیشه وقتی ناراحت بود و گریه میکرد یه پسری یه دستمال از جیبش در میاورد و میداد بهش و همیشه اشکاشو پاک میکرد و لبخند و به روی لباش میاورد
بعد از مدتی دختر یه کتابی رو میخونه که این مطلب توش نوشته شده و یاد پسره میوفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد