کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

تو رفتی


پانوشت:

بشنوید اهنگ بسیار زیبای تو رفتی رضا یزدانی

تو با دلم چه کردی که در زمان ندیدم 

پانوشت۲:

دلتنگی ...دلتنگی و دلتنگی

نظرات 3 + ارسال نظر
سُهیلآ جمعه 10 دی 1395 ساعت 21:24 http://fortuna.blogfa.com/

دلتنگی بس عذاب اور است
حس یک بغل خالی اما التهاب بغلی پر

بسی بسیار عذاب اور
جملت سنگین بود و زیبا

خسرو چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 21:22

. درود . یک ساعته معطلم و پست شما نمایش نداره !!
. اما . پنجره نظرات بازه . .
. امروز آمدی و افسوس کمپوت ها .
. که ارتکاب پنجم را پسندیدی . . اما نگفتی آن چهارتای دیگر را خوانده ای یا نه ؟؟ . . تا بدانم چه کرده ام .
. گویا شعری سروده ای که مهدیس عزیز با تعجب
. تشویقت کرده . . این سروده هم تقدیم تو و تمام
. کمپوت هایی که تا بحال نیاوردی .
.
. ازساعتی که دیده تو را دید و دل شناخت
چشمت بناز و غمزه . کاکتوس . دلم نواخت !!
اشکم نشاند آتش رشگ رقیب لیک
زآن پس کز آتش غم هجران تنم گداخت
گیرم که زید و عمر به روی تو باخت دل
چون من کسی بچشم سیاه تو دل نباخت !!
بسیار کس که لاف شناسایی تو زد
لیکن نه هیچکس ز منت خوبتر شناخت
چون من که تاختم بسر اندر مصاف عشق
کس در هلاک هستی خود این چنین نتاخت
خسرو به نرد عشق ز سر باختن مترس !!
که اندر نبرد عشق کسی میبرد که باخت !!. .
.........................................................
. . بنام خودت

http://uupload.ir/files/yh6d_8.jpg
بفرمایی اینم عکس ...منتظر نظرتون هستم...
همه رو خوندم ...اما پنجمی بهتر بود ...
شعرم بسیار زیبا بود ...مخصوصا خط اخر
ممنون از لطف همیشگیتون

مهدیس چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 01:34 http://maheman66.blogsky.com/

کاکتوس این شعر رو تو گفتی؟عالیهههههههههههه

اوهوم
مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد