کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

هم پیمان !!!



گاهی دلت پره پره

می دونی دلت از چی گرفته اما وانمود می کنی

که نمی دونی دلت از چی گرفته ...

اون وقته که ، دست به دامن قلم و کاغذ می شی

دنبال یه جای خلوت می گردی تا بغضتو بشکنی

نمی دونی چی باید بنویسی و ته دلت می دونی

 چی باید بنویسی ،اما بازم وانمود می کنی

 نمی دونی چی باید بنویسی .....

امان از دست این وانمود کردنا که باعث میشه

 با خودتم صادق نباشی .......

 


  



بهم ثابت شده ادم ها تا یه زمانی کنارت هستند و

به هردلیلی و بی هیچ دلیلی،.دیر یا زود، می رن

این وسط تو می مونی که باید به قلبت یاد بدی

 اینی که هست کنارت ،مکنه یه روزی نباشه ...

لامصب دل نبند ...وابسته نشو

به حرف این عقل مثلا عالمت گوش بده ....

همه ی ما این قصه رو میدونیم و باز وقتی یه

نفرو دوست داریم ،عقلمونو خفه می کنیم و به

دلمون می گیم این می مونه وابسته شو

اما وسط راه ...

انقدر این قصه تکرار میشه که ،دلت پر میشه و

به جایی می رسی که اگر عقلت بهت بگه دیگه

وقتشه وابسته شو، این بار دلت می زنه تو دهنه

 عقلتو میگه :

اطفا خفه عقل محترم

از اون به بعد عقل و دلت با هم هم پیمان می شن

 که قصه ی دوست داشتن هیچ کسو باور نکنن

حتی قصه ی داست داشتنی که خودشون تو

 گوش بقیه می خونی ....

 

پانوشت1:

خاموش عزیزم خیلی وقته که نیستی ..

یه دنیا شرمندم که تولدتو فراموش کردم

بهت قولی داده بودم که یادم رفت ...واقعا متاسفم

برات بهترینا رو ارزو می کنم دوست من

پانوشت2:

طی عملیاتی ادرس وبلاگ تمامی دوستانم پاک شده

لطفا گر به سراغ من می ایید با ادرس وبلاگتون بیایید

خیلی از وبلاگا رو دیگه نمی تونم ادرسشونو پیدا کنم

دلم براشون تنگ میشه. ..

امیدوارم همیشه شاد و سالم باشن.

نظرات 6 + ارسال نظر
خسرو جمعه 1 آبان 1394 ساعت 20:00

. درود . . 5 بار در پست بالا نظر نوشتم . . خطا آمد
. شما حق داشتید . . و من باید معذرت خواهی کنم
. که صمیمانه تقاضای مورد عفو دارم .
. اما باید بگویم فقط همین یک نظر بود . . ولی شما
. از یک قطره . . . دریا ساختید !!!! ما که غرق شدیم !!
. همین الآن میروم و جواب آن را می نویسم
. مرا ببخش ای همیشه مهربان .

درود
خواهش می کنم دوست گرامی بابا ایرادی مداره
خودتونو اذیت نکنید ....
دریا .....نمیدونم شاید
یه دریا خاطره .....
زحمت می کشید ..ممنون

خسرو یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 23:28

. درود . . . امان از دست این وا نمود کردن ها !!!! .
. رفته رفته . . . همه ی افراد بی رودروایسی دارن
. وانمود می کنن . . معنای دیگه اش هم . . تظاهر است
. . . در اداره . . که غوغایی است . . همه دستمال
. بدست . . قشنگ گفتی . . و بیا خوان هشتم
. ببین چه نوشتم . . و یک نظر عالی که شایسته
. کاکتوس باشه . . . منتظرم .

درود
درسته ...تظاهر به چیزی که نیستیم
باشه ..حتما میام

Amir یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 22:51 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

عجب عملیاتی بوده این عملیات پس!

چطوری کاکتوسی؟ عزاداری هاتون قبول باشه ": )

عملیاته عجیبی بوده
خوبم
مرسی
برای شما هم همین طور
خودتون کجایید نیستید ؟

سپیده 21 یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 00:33

اجازه ؟؟!
ما عاشق این پست شدیم!!!!

میدونی همش حرف دل همه ی ماهاست...
این لطفا خفه عقل محترمو خیلی موافقم
اصلا بزن تو دهنش دندوناش بره تو حلقش .

چه خوب
این پست هم عاشق شما شده
باشه چشم
دفعه بد می زنم تمام دندوناش بریزه تو حلقش

خسرو شنبه 25 مهر 1394 ساعت 13:07

. درود . . بالاخره . . . گذر پوست به دباغ خانه افتاد !!!!
. دوستان عزیز . . از دادن آدرس به بهترین دوست من
. خود داری کنید !!!!!!!!! . . اگر بدانید چه عذابی کشیدم
. تا آدرس کاکتوس را بهم داد . خخخخخخ هارهارهار . .
. واقعا حال میده این خنده ها !!! . آدرس می خواهید ؟؟
. دوستان شرط بگذارید .
. 1 -- هر ماه 15 تا 20 پست بنویسد .
. 2 -- به خوان هشتم هر روز سر بزند

درود

دست شما درد نکنه
هر روز سر می زنم اما حرف نمی زنم
نمیدونم با این همه لطفی که به من دارید من چیکار کنم
صد رحمت به دشمن

سلام
آدرس وبلاگ من اینه
http://1nicegirl8.blogsky.com/

سلام
ممنون ادرس گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد