کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بالاخره

بالاخره یکی باید باشه دعوات کنه یانه؟

همیشه باید یکی باشه که دعوام کنه

کلا تو زندگیم باید یکی باشه دعوام کنه

و این روزا چقدر من بدون اون یکی شدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا و خسرو جمعه 1 تیر 1397 ساعت 20:09

. . با درودی صمیمانه
. خستگی امان نمی‌دهد
. های آدمها
. آدمهای یخی...
. این‌جا آتش محبت شعله‌ور است
. این‌جا مهمانی نورهاست
. شما را به بزم شاعرانة احساس
. به میهمانی گلها دعوت می‌کنم!
. با پست جدید در انتظار شما هستیم . . . [گل][گل]
. . . . . . . .

مهساسلطانیان پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 20:51 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر شما گرامی...
بر روی زمین چیزی بزرگتر از انسان نیست و در انسان چیزی بزرگتر از فکر او. (همیلتون)

برایتان بهترین هارو آرزو مندم مانا باشید بدرود

درود
همچنین برای شما

مهسا و خسرو پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 13:48 http://khane8tom.blogsky.com

. .با درودی صمیمانه .
. وقتی او آمد . درهای قلبم را برویش گشودم
. با آغوشی باز پذیرایش شدم دنیای زیبا و رنگارنگم
. را فرش زیر پایش کردم . تمام عشق ام را نثارش
. اما . او با سنگدلی شاخه های درخت زندگیم را شکست
. بی آن که از نگاه مهربانم شرم داشته باشد . . . .
.
. . مقصودت از اون یکی من بودم ؟؟ که خب اومدم

درود
ای بابا ...کی بوده طرف
یه پیام از پست اول وبلاگم داشتم رفتم اونجا یاد قدیم افتادم ...اولین نظرات

مهسا و خسرو پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 13:24

. .با درودی صمیمانه .
. وقتی او آمد . درهای قلبم را برویش گشودم
. با آغوشی باز پذیرایش شدم دنیای زیبا و رنگارنگم
. را فرش زیر پایش کردم . تمام عشق ام را نثارش
. اما . او با سنگدلی شاخه های درخت زندگیم را شکست
. بی آن که از نگاه مهربانم شرم داشته باشد . . . .
. . . . خب من اومدم !! مقصودت از اون یکی من بودم ؟؟

درود ...
اون یکی، یکی دیگه ست:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد