کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

سپیده دم

سکوت بود و سکوت بود و سکوت

تنها گاهی فریاد های فکر پریشان بود

 که غوغا می کرد...

ان دورترها ،سگی پارس می کرد 

تا بدرد پرده ی سکوت را...

ماه می نواخت نور خود را بر پرده ی خیال

بین خیال و سکوت مناظره ی سختی بر پا بود

خیال ،رویا را می جست و سکوت،معنا را

در لحظه ی بیداری خورشید ...

سکوت دست در دست خیال گذاشت 

خورشید درخشید،خیال سکوت کرد ،

سکوت لب به سخن گشود 

انگاه ،تولد اغاز شد.

کاکتوس


نظرات 3 + ارسال نظر
خسرو دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 20:40

. درود . . میگمااااا . . من هم نتوستم دُرسش کنم
. همون . . 16 را بمن بده قبوله . .
. خودت هم با یک پله ترقی 19 و تمام
. بابا من که هستم . . خب مدیر مهسای نازنین است
. که پاسخ میدهد و اگر من هم رسیدم پاسخی دیگر
. می نویسم . . حالا بیا و امتحان کن

درود...شما و ۱۶
باشه،ممنون از حضورتون

مهساسلطانیان. جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 17:07 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر کاکتوس جان عزیز....عالی بود...مایه ی افتخار هستید..منتظرتان هستیم..مانا باشید بدرود

درود،ممنون،شما لطف دارید بانو

خسرو یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 21:17

. درود گرامی . چرا دیگر تو پیش ما نمیآیی . . خب قرار
. بود با یارانه بیایی !! یارانه احمدی رسید و رف . . .
. ولی شما نیامدی !! .
. سروده ات جای ویرایش دارد . زیرا تصویر و خیال
. در حد عالیست . و نقش نمودن این تصاویر را قلمی
. باید و تفکری و فرصتی که با شتاب هم خوانی ندارد
. فعلاً نمره ات . . 18 !!! تا ببینم خودم می توانم
. دُرستش کنم !!!! . وگرنه نمره من می شود . . 16 !!!!
. . . در انتظار شما هستیم
. البته من و مهسا . .

درود، صاحبخونه وقتی مهمون دعوت میکنه که خودش خونه باشه،فعلا مثل اینکه تشریف ندارید ،ممنون میشم ایراد نوشته هامو بهم بگید ،ممنون وقت میذارید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد