کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بهار


بهارتان جاودانه باد.

خاطره بازی

خیلی وقته از این پستا نذاشتم 

همچین بدجنسی خونم کم شده 

به کلی ترس و لرز نیازمندیم

http://s8.picofile.com/file/8321643392

/VID_389780501_060224_399.mp4.html

قسمت نظرات ادرس برای دانلود گذاشتم 

که دسترسیتون  راحت تر باشه.

منتظر نظرتون هستم...


مرگ

دیشب ....

دیشب ...

نمیدونم چی بنویسم 

انقدر بدنم بی حس بود و سرد بود 

که فکر کردم مردم 

تمام زندگی گذشتم مرور شد 

حس اینکه روح از بدنم جدا شده 

هنوز نمیدونم خواب بودم یا بیدار 

امروز ...

بدنم سبک شده و سرم سنگین 

به این فکر میکنم  چقدر راحت ممکنه بمیرم 

پس این همه درد و غم برای چیه 

بسته ...زمان کوتاهه کوتاه ....


برای مخاطب خاص

ﺑﻪ ﻋﻤﺪ ﺩﺍﺩ ﺳﺮ ﺯﻟﻒ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺻﺒﺎ 

ﭼﻪ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻫﺴﺘﯽ ﺑﻪ ﺑﺎﺩ ﺩﺍﺩﻩ ﻧﮑﺮﺩ 

#عاﺭف_ﻗﺰﻭﯾﻨﯽ

بسته دیگه هر چقدر نامه نوشتم و قوربون صدقت رفتم

این بار می خوام بگم با هر دفعه فرق میکنه 

من هنوز همون جام ...همون نقطه 

من جایی نرفتم‌ که بخوام بیام پیشت 

خودت رفتی پی اگر خواستی خودت بیا 

هنوز همون انرژی منفیم و شایدم خیلی بدتر

هنوز

قلبم از اخرین حرفات درد میکنه اما به قولی

 از دوست هرچه رسد نیکوست 

پس این بار اگر خواستی خودت بیا 

من هنوز می تونم تو قلبم دوست داشته باشم 

خودت خودتو از دوست داشتنم گرفتی ...

دیشب با یه نفر مثل تو رفته بودم بیرون 

چقدر لحظه های خوب هم قدمی و هم صحبتی ازمون گرفتی 

شایدم به قول تو من گرفتم ...

کاش هیچ وقت نفهمی چیکار کردی با من 

کاش هیچ وقت عمق دوست داشتنمو متوجه نشی

می خواستم تولدت برات دسته گل بفرستم 

ولی خوب مزاحمت نشم بهتره ...

من هنوز همون جام پس این بار غرور خودت رو بسنج 

با خودت دو دوتا چهارتا بکن 

خواستی برگرد و نخواستی به قول خودت سرت سلامت .

دلت پر از ارامش رفیق 


کتاب

دیروز یه کتاب به دستم رسید 

یه کتاب ....

تبریک به نویسندش 

هی ....

ادما کی می خوان دست از بازیاشون بردارند 

کی.....

جدیدا می خوان کتاب هدیه بدن بقیه رو واسطه میکنن ...خخخ

تبریکتو گفتم به واسطه ها رفتی پیششون دریافت کن .

خوبه زنگ میزنی اسم بعضیا یادت میره ولی وقت کتاب هدیه کردن خوب از بری ....

هنوز بچه ای بچه 

هنوز تو فکر بازی و فکر میکنی منم حوصلشو دارم 

پرونده همه چیز بسته شده ...تمام 

امیدوارم همیشه خوشبت باشی

خدایا ممنون که بهمون فرصت میدی ادمای بهتری وارد زندگیمون بشن.ممنون