کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

احساس عجیب

پاییزه و هوا زود تاریک میشه

منم عاشق شب و چراغ و قدم زدن

کلاسم ۶ که تموم شد 

اومدم سوار بی ار تی بشم 

میدون انقلاب ...

اما ...

  ادامه مطلب ...

خانه ی دل


خونه ی دل ادمی  مثل این راه پله می مونه ....

گاهی وقتا تو مسیر زندگی، غم ها و دردا،

بعضی رفت و آمدها،

یه لکه سیاه ته ته قلبمون ایجاد می کنه ..

انقدرعمیق و دردناک که دست خودمونو می گیریم

و آروم آروم از پله ها پایین می ریم و خودمونو

اون ته ته ، تو اون تاریکی پنهان می کنیم.

یه درد عمیق که اجازه بالا اومدن از پله ها رو

بهمون نمی ده و تو رو تو زندان تاریک خودش

حبس می کنه ...

 

ادامه مطلب ...

....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

باران


 هر نم نم بارانی 

سر آغاز اتفاقی از دریاست!

#سید علی صالحی

 

ادامه مطلب ...

کاکتوس ها


خوب خوب خوووووو ب

جونم براتون بگه 

دلم چقدر برا اینجا تنگ شده

بسی دلمان برای نوشتن تنگ 

و بسی دلمان برای دوستان تنگ 

و شاعر هم که می فرماید 

دل من تنگ دل تو سنگ و این حرفا ...خخخخ

امروز داشتم دنبال یه شعر و نوشته درباره 

کاکتوس می گشتم که یهو یه کتاب به اسم 

کاکتوس ها همدیگر را دوست دارند پیدا کردم 

حالا برم بخرم ببینم چی نوشته و چی جوریه 

این گلدونم واس خواهری بود که گلش خراب شده

بود و اورده بود گذاشته بود حیاط 

منم صبح پاشدم و کاکتوس کاشتم براش 

و چایی از رضایت نقش بست رو لبام 

بله این طوریاست ....