کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

همانند سازی

چند وقت پیش تو یه کارگاه روانشناسی شرکت کردم

اونجا این بحث مطرح شد که ببینید تو زندگی از کی 

بیشتر از همه کینه و نفرت دارید ....

یکم که در موردش فکر کردیم و بحث کردیم 

گفتن تو زندگی بیشتر از همه شبیه فردی میشید 

که ازش کینه و خشم دارید ....

اولش درکش خیلی سخت بود 

یعنی چی ؟؟؟؟؟

خوب زمانی از کسی و کاراش متنفری ،اصلن دلت

 نمی خواد مثل اون باشی ...ولی یه اتفاقی میوفته

یه همانند سازی رخ میده ...

بازم درکش سخته 

با خودم که خلوت کردم .... دیدم واقعا خیلی جاها

درست مثل همون ادم رفتار کردم ... یعنی باورش برام

خیلی سخت بود ...چطور با این همه تنفر باز مثل اون 

رفتار می کنم ....  مخصوصا اگر این خشم و کینه از 

والدینمون باشه  چون  نمی تونیم باور کنیم چنین 

حسایی بهشون داریم و حتی دیدن خشممون هم سخته 

و اکثرا سرکوبش می کنیم ... 

باید اروم اروم خشمامونو ببینیم تا بتونیم این چرخه

 معیوبو  کنترل  کنیم .

شاید برای همینه که میگن بخشش بهتره ،چون بازم 

به خودمون بر میگیرده . 


نامه

 خوب چند وقته دارم بهش فکر می کنم 

ولی نمیدونم شدنیه یا نه 

ولی با این حال در خواستمو بهتون میگم 

راستش خیلیا دیگه اینجا نمیان 

شاید از قدیمیا فقط یه اقا امیر و یه پسر 

سربازی تموم  موندن  و الانم که ماجان 

ولی خیلی دوست دارم به رسم قدیم 

یه نامه برام بنویسید ...با شناختی که

ازم دارید ...

هرچی که دوست دارید بهم بگید 

هر پیشنهاد یا انتقاد یا دلخوری 

یا حتی نصیحت ....

البته این یه درخواسته از طرف کاکتوس

و هر کسی دوست داره این کارو انجام بده 

و هیچ دلخوری و رنجشی در کار نیست .

همتون برام محترمید 

فقط دوست دارم ببینم از نطرتون کاکتوس 

چطوریه

کتاب

خوب اول براتون بگم که این چند روزه بی نت بودن 

همراه بود با کلی کتاب و فیلم دیدن 

و توجه به اینکه چقدر وابستگی به گوشی و نت دارم

و عمری که الکی بین کانالا و اینستا حروم میشه 

خوب امروز که بیرون کار داشتم 

گفتم کتابم با خودم ببرم تو مسیر بخونم 

  ادامه مطلب ...

این روز ها

خوب از ته قلبم بگم 

یعنی همون جونم براتون بگه 

این یه هفته سخت و پر اشوب 

بگذریم از چیزایی که پیش اومده 

فقط دلم می خواد از احساس خودم بنویسم

  ادامه مطلب ...

باغ گیاهشناسی ملی

خوب جونم براتون بگه 

پنجشنبه رفتیم باغ گیاهشناسی

و جایتان سبز بسی بسیار پر از 

گل های داوودی بود ....

کلا اینجا رو خیلی دوست دارم 

ترکیب زیست بوم های مختلف  و این حرفا

خوب ...داشتم می گفتم 

عکسا رو که استوری کردم 

باز خوردا جالب بود 

ولی ....

  

ادامه مطلب ...