کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

باغ گیاهشناسی ملی

خوب جونم براتون بگه 

پنجشنبه رفتیم باغ گیاهشناسی

و جایتان سبز بسی بسیار پر از 

گل های داوودی بود ....

کلا اینجا رو خیلی دوست دارم 

ترکیب زیست بوم های مختلف  و این حرفا

خوب ...داشتم می گفتم 

عکسا رو که استوری کردم 

باز خوردا جالب بود 

ولی ....

  

 

 یکی از عکسا ،عکس یه نگهبانه تو یه فضای قشنگ

دیگه من هرچی صبر کردم نگهبان از کادر خارج بشه

ایشون همین طوری قدم می زدن و دیدم داره شلوغ 

میشه عکسو گرفتم....


و رو عکس نوشتم نگهبان مهربون 

چندی از خانم های محترمه اومدن 

و نوشتن 

نگهبان مهربون و خوشتیپ ....خخخخخ

بله بله اینجوریاست ..... بسی برایمان جالب بود

البته بیشتر نگهباناش خوشتیپ  بودن

و یکی از اتفاقای جالب حضور دختر کوچولای 

با نمک و شیطون بود ... امان از این دهه نودیا 


و در کل خیلی خوبه 

تا جشنواره گل داوودی تموم نشده یه سر برید 

نظرات 2 + ارسال نظر
amir چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت 18:40

چه جای باحالی
راستی سلام.خوبی یا بهتری؟

خیلی خوبه
از مترو ایران خودرو راحت میشه رفت
راستی سلام علیکم
خوبم و بهترم

Baran دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 19:48 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خیلی ممنون که جای همه ما خیلی خیلی سبز بود

گلهای داوودی رو دوست خیلی دوست دارم
اون دختر خانم چه موهای باحال و
چه شلواری تنشه

تصویر اول،
نگهبان مهربون زغوغای باغ فارغه و
برگهای قلبی شکل ارغوان ،تنه ی نازنینش،به به،چه مسیر و
مقصد زیبایی

بلی خیلی خیلی سبز بود
ای جان
فکر کن وارد یه سرسرا بشی پر از گل های داوودی رنگارنگ
اره شلوارش چشممو گرفت
لامصب بچه های الان تیپ و ناز و اداشون پدر ادمو در میاره
برگ های ارغوان بلییییییییب
برگای ژینکو خیلی قشنگه حیف که کامل زرد نشده بود
وقتی زرد میشه اصلا اصلا ‌....نگم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد