کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بغل



امروز بعد سال ها با تمام وجود 

دلم خواست  یه نفرو بغل کنم

 بهش گفتم میشه بغلت کنم 

 گفت :اره  

یه اتفاق عجیب،

 یه حس فوق العاده دوست داشتنی. 

گریم گرفت ... 

تو چشاش اشک جمع بود و گفت:

  برای اونم بهترین بغل عمرش بوده

 فکر کنم یه فرشته بود ....


پانوشت:

خیلی خوشم نمیاد کسی بغل کنم حتی

نزدیکترین ادمای زندگیمو 

فسقل با عشق بغل می کنم .

امروز عجب روزی بود 

یه چیزایی داره تغییر میکنه

خدایا شکرت

۹۸/۲/۲۸ ، شنبه

بهش گفتم کاش زودتر باهات اشنا میشدم

گفت الانشم خوبه


ماه

امشب هیچ ابری تو اسمون نیست

از اون شباست که میتونی ذل بزنی

تو چشمای ماه و خیره خیره نگا کنی 

و بگی ....بگی ....

خیلی ناراحت بودم ولی فقط 

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ 

اومد به ذهنم و بعد بارون گرفت.

تو این شبا برای هم دعا کنیم.

تغییر مثبت

http://roohanian.com/dobare-motaval-shhttp://roohanian.com/dobare-motaval-sho/o/


در این دوره بیست و یک روز قصد داریم

 ذهنیت شما را نسبت به دنیا و خودتان

 تغییر دهیم تا با نگرش جدید موقعیت ها

 و اطراف خود را ببینید و نگاهی زیباتر را 

تجربه کنید.

خوب بگم موضوع از چه قراره

لطفا به ادرسی که گذاشتم برید و 

فقط ایمیلتونو وارد کنید در طی ۲۱ روز 

هر رور براتون فایل ده دقیقه ای میاد

که شنیدنش خالی از لطف نیست .

به امید موفقیت و ارامش


سکوت شبانگاهی

تو خواب بیداری بودم 

چشمامو که باز می کردم 

همه جا سفید می شد 

می بستم و کمی سکوت می کردم 

دوباره که باز می کردم 

همه جا تاریک بود ...

صدای رعد و برق طوفان به پا کرده بود 

سگی از درد ،وحشتناک زوره می کشید 

صدای نم نم بارون به گوش می رسید 

درمیان سفیدی و سیاهی نیمه شب

سکوت ابدی قلبم را فرا گرفت.


هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم

خوب جونم براتون بگه که 

عامو ما تو کلاس شرکت کردیم که حالا تمرین داره

تمرین امروزش اینه که ۲۰ تا ویزگی های مثبتتونو 

بنویسید ....حالا ححی فکر و فکر ...چی بنویسم ...

چی ننویسم ....

در تمرین ذکر شده که میشه از دوستانم پرسید 

خوب دیگه ...یک عدد خنده شیطانی ....خخخخ

دوستای گلم لطفا تندی بیاد و با شناختی که ازم دارید

ویژگی هامو بگید ...چه مثبت و چه منفی 

ناراحت شدن از نظر شما در مرام ما نیست

با خیال اسوده نظر دهید ....

مرسییییی که کمکم میکنید  .یه قلب سرخ