کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بغل



امروز بعد سال ها با تمام وجود 

دلم خواست  یه نفرو بغل کنم

 بهش گفتم میشه بغلت کنم 

 گفت :اره  

یه اتفاق عجیب،

 یه حس فوق العاده دوست داشتنی. 

گریم گرفت ... 

تو چشاش اشک جمع بود و گفت:

  برای اونم بهترین بغل عمرش بوده

 فکر کنم یه فرشته بود ....


پانوشت:

خیلی خوشم نمیاد کسی بغل کنم حتی

نزدیکترین ادمای زندگیمو 

فسقل با عشق بغل می کنم .

امروز عجب روزی بود 

یه چیزایی داره تغییر میکنه

خدایا شکرت

۹۸/۲/۲۸ ، شنبه

بهش گفتم کاش زودتر باهات اشنا میشدم

گفت الانشم خوبه


نظرات 6 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 23:58 http://haftaflakblue.blogsky.com/

اول اینکه؛
جیغ دس هوراااااااابابت تعریف و
تماجید تون

آقاامیر بنظرم یه دس کت شلوار بلوبلک با کفش هشت ترک داشته باشن،سالها میتونن ازش استفاده کنن و
هیچ وقت دموده نمیشن
ایشالا همیشه یکی پیدا بشه و
یکی اضافه بشه

خط اولو خوب اومدی
خواهش میکنم قابلی نداشت
خوب مشکل چی بپوشمم با راهنمایی استاد خانوم حل شد ...با تشکر فراوان
ان شاالله خیر هر کسی هرچی هست پیدا بشه...امیییییییییین ،کش دار بخون

Amir سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 15:24 http://mehrekhaterat.blogsky.com

خرس مهربون نامهربون
یکی دیگه هم بود ، اسم شخصیتش الان خاطرم نیست
اقای ... ؟؟؟
شخصیت لاغری خان


خوب اگر می تونستم اسم واقعیشون می نوشتم دیگه
یه رازه

Amir سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 14:06 http://mehrekhaterat.blogsky.com

نمیشه یه مقدار کوچولو توضیح بدی اقلا ما بدونیم لباس چی بگیریم؟؟؟ بالاخره نمیشه که بی تفاوت بود؟

تازه اونم موضوع به این مهمی که در پست های قبلی بهش اشاره ضمنی کردی.

وقتی مینویسم فرشته یه جورایی یه ناجی ،یه دکتر،یه درمانگر تصور کن
والا با این اوضاع منم نمیدونم چی بپوشید
کدوم پست؟
کدوم اشاره و کنایه؟

Amir سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 00:27 http://mehrekhaterat.blogsky.com

قصه چی بوده پس؟؟؟
شیرینی همین قضیه که بالاخره پیداش کردی دیگه

کامل نمیگی ما هم کلی فکر و خیال میکنیم

خیلی پیچیدست
فکر و خیال نکن
اون شیرینی مد نظر شما رو کامل و دقیق و هروقت زمانش شد مینویسم

Baran دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 09:09

کی گُم شده بود؟ که حالا پیدا شده؟
شیرینی و
خوشبختی؟حالا من چی بپوشم؟

خدایا شکرت❤
چه گل و
گلدون قشنگی❤
منم دوست ندارم کسی بغلم کنه.مخصوصا منو تف تفی بوسم کنه.یعنی ایام دیده بوسی عید منو

اما،گاهی اوقات واسه بعضی ها دوتا دستای آدم عینهو درهای جَک دار ۷هفت میشه و
آغوش می گشایه.مثلا منو سوسن جون نرسیده به هم دوتا دستامون به روی هم گشوده اس و
ازاون بغل های خوبه
این ایلهام برگ لعنتی یه شعری واسه بغل داره،که واقعا شعرها

کسی گم نشده بود ، یکی پیدا شده 
هی بابا .لباس چی ،شیرینی چی؟
تو کلاس بود گلدونه ازش عکس گرفتم 
خیلی دوست داشتنیه
بوس تف تفی
خدا دوستیتونو حفظ کنه
دارم میگردم شعرشو پیدا کنم .هنو موفق نشدم
شعرو موسیقی خوب خوب گوش میدی و می خونیا به علاوه شکلک دست و تشویق

Amir شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 22:38 http://mehrekhaterat.blogsky.com

تبریک میگم ، بالاخر پیداش کردی
ایشالله که خوشبخت و عاقبت بخیر بشی


+ شیرینی رو کی میخوریم ایشالله؟؟؟

شکلک دست زیر چونه درحال فکر کردن
شیرینی چی؟!!!
قضیه چیز دیگست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد