کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

باران

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دندانپزشکی۲

این همه به خاطر این یدونه دندن اذیت شدم

حالا فهمیدم بعضی جاها با لیزر دندن پر می کنن 

حتی اگر مرز عصب کشی هم باشه بازم نیاز به 

عصب کشی نیست ،اخ که چقدر قبلش پرسیدم

و کسی نمیدونست .خیلی اذیت شدم ....

خرس مهربون نامهربون این لیزر بهم گفت

انقدر حرص خوردم از دستش ،میگه خوب 

ازم میپرسیدی ،بهش گفتم دلم نمی خواد 

از تو بپرسم ، با اخلاقش مشکل دارم .نمیدونم

چرا این ادم اومد تو زندگی من....

بگذریم ... 

بگذریم ...

و باز هم بگذریم .

برام دعا کنید ،راهمو گم کردم .


فروید

زندگی همان پنج سال اول کودکیست،

 بقیه آن نشخوار زندگیست ...

 #زیگموند_فروید

جدیدا دارم میبینم و با تمام وجود حس 

میکنم این گفته ها رو 

از فروید خوشم میاد 

کتاباش عجیبه ولی جالبه

نطر شما چیه؟

  ادامه مطلب ...

سی سالگی

همش سی سالمه اما .....

 برای هر کسی یه برهه از زندگیش خیلی متفاوته ...

برای یکی ۳۰ سالگی ،برای یکی ۴۰ سالگی ،برای یکی ...

برای من اما ۳۰ سالگی ...

امروز داشتم فکر می کردم درست تو ۳۰ سالگی 

زندگی من به دو قسمت تقسیم میشه...

نیمه اول زندگی که کنار تو بود و پر از خنده و نشاط کودکی

و نیمه دوم ،که تو نبودی و پر از روزای سرد تنهایی

یعنی درست یه مرز ۱۵ ساله بین بودن و نبودن تو 

و چقدر من این نیمه دوم زندگیم درد می کنه.

کاش ...کاش...کاش من در همان نیمه اول بودنت ،

نیست می شدم .

امروز با دیدن کسی که شبیه تو بود، خیلی دلتنگ شدم 

خیلی ...

اگر بودی ...اگر بودی ...اخ اگر بودی ...


یهویی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.