کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

یک استکان حرف نگفته !!!


برایت یک استکان چای می ریزم

یک استکان چای خوشرنگ......

 

ادامه مطلب ...

مثبت 18



تولدت مبارک سوگلی من

پانوشت :

برات بهترینا رو ارزو دارم



یک استکان چای داغ !!!

خسته ای

 و من

 خوب می دانم دلیل تمام خستگی هایت را

باز هوس یک استکان چای داغ کرده ای ....



هوس کرده ای برایت یک استکان چای بریزم

 و بشینم در کنارت و تو باز شروع کنی :

هی بانوی من چه چای خوشرنگی ،

به خوشرنگی گونه های سرخت

و من با شرمی از سر ذوق بگویم :

قابل شما را ندارد آقا........


 

ادامه مطلب ...

پاییز!!!


غروب سرد پاییز و

های های نفس های گرم تو...


غروب سرد پاییزو

استکان چای اماده در کنار لبخندهای نگاه تو ..


غروب سرد پاییز و

صدای خش خش رگبرگ های سرانگشتانت

بر پیکر اصوات تار ....


غروب سرد پاییزو

وجود گرم من از حضور تو در دفتر اشعارسردم...


پانوشت:

تقدیم به یک دوست

شهرزاد!!!



دیالوگ  حشمت، رو به پسرش فرهاد :

همیشه یه چیزی از معشوق تو قلب

عاشق ته نشین میشه برای همیشه

حتی اگه همو ترک کنند...

این فقط یه طرف سکه ست،اون طرف سکه

اگر دنیات اندازه ی یه نفر کوچیک بشه

یا اون یه نفر،اندازه ی خدا برات بزرگ بشه

اگه یه روزی ترکت کنه و بره

اون وقت دین و دنیاتو با هم می بازی .

 

پانوشت :

می گویندتنهایی پوست ادم را کلفت می کند

می گویند عشق دل ادم را نازک می کند

می گویند درد ادم را پیر می کند

ادم ها خیلی چیز ها می گویند

و من امروز

کرگدن دل نازکی هستم که پیر شده است .

مهدی صادقی