کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

شهرزاد!!!



دیالوگ  حشمت، رو به پسرش فرهاد :

همیشه یه چیزی از معشوق تو قلب

عاشق ته نشین میشه برای همیشه

حتی اگه همو ترک کنند...

این فقط یه طرف سکه ست،اون طرف سکه

اگر دنیات اندازه ی یه نفر کوچیک بشه

یا اون یه نفر،اندازه ی خدا برات بزرگ بشه

اگه یه روزی ترکت کنه و بره

اون وقت دین و دنیاتو با هم می بازی .

 

پانوشت :

می گویندتنهایی پوست ادم را کلفت می کند

می گویند عشق دل ادم را نازک می کند

می گویند درد ادم را پیر می کند

ادم ها خیلی چیز ها می گویند

و من امروز

کرگدن دل نازکی هستم که پیر شده است .

مهدی صادقی 



نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 09:51 http://www.life-bahman.blogsky.com

کی میگه تنهائی پوست آدمو کلفت میکنه ...؟؟؟
تنهائی پوست آدمو میکنه ...
.
.
.
و تو ای کرگدن که نه ! کاکتوس دل نازک ، مواظب خودت و دل عاشقت باش ... دوس ندارم پیر ببینمت ...


پیر شد رفت عامو
همیشه پدر و مادرا وقتی برای کوچیکتریندختر شون خواستگار میاد یا پسر کوچیکشون زن می خواد ...یهو چشماشونو باز میکنن و میبینن چقدر پیر شدن ...همچین حس و حالی دارم
شما هم مواظب خودتون و قلب مهربونتون باشید

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 19:11 http://1nicegirl8.blogsky.com/


هم عشق سخته هم بی عشقی

ﻭ ﺍﮔﺮ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ
ﻋﺎﺷﻖ
ﻋﺸﻘﺶ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ
ﺩﻧﯿﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ

ﺁﺩﻡ ﻋﺎﺷﻖ
ﺗﻨﻬﺎﺗﺮﯾﻦ ﺍﺳﺖ
ﭼﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﺎﺭ
ﭼﻪ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﻝ ﯾﺎﺭ
=========
نیکی فیروز کوهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد