کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

خورشید

دوش من پیغام کردم سوی تو استاره را

گفتمش از من خبر ده دلبر خون‏خواره را

سجده کردم گفتم این سجده بدان خورشید بر

کو به تابش زر کند مر سنگ‏های خاره را

#مولانا

پانوشت:

شعرش خیلی به دل نشست 


دو هفته

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سکوت شب

به زندانی گفتند: 

تنها تر از تو کیست؟ 

گفت کسی که دلش زندانی دیگری است...

...............

چه شب ساکتیست 

انگار هیچکس در دنیا نیست

یا شاید.....

من در دنیای کسی نیستم!!!  

#ناشناس 

یهویی دلم خیلی گرفت 

هی ادم ساده

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مرغ شب خوان


مرغ شب خوان که با دلم می خواند  

رفت و این آشیانه خالی ماند 

 آهوان گم شدند در شب دشت 

 آه از آن رفتگان بی برگشت 

# هوشنگ ابتهاج