کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

تولدی دیگر

سلام

امروز تولد بانو فروغ بود... با اینکه یه ساعتی از ۸ دی گذشته

اما از وقتی با استوری دوستام متوجه شدم امروز تولده فروغه...

حس عجیبی دارم... کلی خاطره برام زنده شد... 

یادمه اولین بار خیلی سال پیش روز تولدم تو مغازه کتابفروشی

یه جلد تولد دیگر فروغ دوستم برام خرید... فروغ خیلی دوست دارم... شعر با فروغ شروع کردم ...

و امروز باز باعث تولد دیگری شد و شاید بهترین زمان ...

برای شروع دوباره... 

من
پری کوچک غمگینی را
می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد
و دلش را در یک نی لبک چوبین
می نوازد آرام آرام
پری کوچک غمگینی که شب از یک بوسه می میرد
و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد