کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

این روز ها

خوب از ته قلبم بگم 

یعنی همون جونم براتون بگه 

این یه هفته سخت و پر اشوب 

بگذریم از چیزایی که پیش اومده 

فقط دلم می خواد از احساس خودم بنویسم

   هممون به نوعی درد کشیدیم و می کشیم 

بگذریم 

این یه هفته که نت قطع بود، خیلی خلوت کردم 

دیدم چقدر درگیر جریان سرعت شدم 

بدو بدو الکی ... دیدن زندگی اینستایی بقیه 

ساعت ها تلف شدن وقت ....

نا راضی بودن از زندگی و حتی  کم نوشتن و 

ننوشتن ... 

دلم برای روزایی که همه ذوقم خلاصه میشد 

یه متن بنویسم و زود وبلاگ پستش کنم تنگ شد 

انقدر گرم مسخره بازی گدر زندگی شدم 

که حتی چیزایی که دوست دارم هم یادم رفته

حتی ارامش... سکوت ... دیدن ... درک کردن 

دلم برای تک تک بچه های وبلاگی تنگ شد 

همونا که ارزومون این بود که باهم انلاین بشیم تا 

کمی باهم حرف بزنیم ...سراغ بلاگفا رفتم

نمیدونم قابل درست شدن هست یا نه

ولی دلم می خوای برم اونجا 

با قالبی که دوست دارم 

جایی که دفترچه خاطرات دوست دلشتنی باشه 

نظرات 6 + ارسال نظر
amir پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 17:49

در مورد قالب ، راستش اونجور که من دیدم ، میتونی تو کدهای قالب سایت دست ببری ولی من اینو امتحان نکردم که یه کد یک قالبی رو از یه سایت دیگه کپی کنم و بذارم تو قسمت مخصوصش و ببینم چی میشه

اما امکان ویرایش هست

مرسییییی

amir پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 13:38

سلام.
بلاگفا که تعطیل شده!
بلاگ اسکای و بیان فعالن الان

سلام امیر خان
حال و احوال؟
تعطیل .... هی
راستی بیان میشه قالب دلخواه گذاشت؟

یک آدم بزرگ پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 02:59

بعد از چندین سال از رو ناچاری اومدی وبلاگ خونی
اینترنت قطع، کاسبی قطع، ایمیل ها قطع،ارتباطات قطع
اینجارو هم زورکی پیدا کردم باز شد

چی بگم ...خیلیا که فقط کسب و کار اینترنتی داشتن خیلیییی ضرر کردن

Baran چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 22:48 http://haftaflakblue.blogsky.com/

باید صبور باشیم ،تا بلاگفا آزاد شه.وبعد قالبشو عوض کنید
قربان شما❤ بشم

خدا کنه مثل خرمشهر ازاد بشه
خدا نکنه

Baran چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 16:13 http://haftaflakblue.blogsky.com/

جووون و
دلتون سلامت و
خوش❤❤❤
راستش بلاگفا هنوز آزاد نشده.وچقدر کار خوبی میکنید ،لباس نو تنش میکنید..مرسی بابتش

آرامش
سکوت
دیدن
شنیدن
درک کردن...
چه واژه های قشنگی توی این پست نوشتین و
مرسی بابت این حس خووووووب

عه پس هنوز ازاد نشده
پس چه کنیم؟ هووووم با این قالبشون
خواهش می کنم ... به بوی چوب و هیزم و چایی و اینای شما نمی رسه

مریم چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 16:04 http://l-r-y.blogsky.com

پس بنویس

باشه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد