کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

احساس عجیب

پاییزه و هوا زود تاریک میشه

منم عاشق شب و چراغ و قدم زدن

کلاسم ۶ که تموم شد 

اومدم سوار بی ار تی بشم 

میدون انقلاب ...

اما ...

  اما همون جا وسط خیابون 

تو خط بی ارتی خشکم زد 

یهو چسبیدم به میله و همین جوری زل زدم به 

کتابفروشیا ...

به ادما ....

به چراغا ...

نه می تونستم دل بکنم ...نه حرکت ...

یه غم بزرگی اومد سراغم 

اول فکر کردم به خاطر ..... ولی بعد ...

یه حس عجیب و عمیق دیگه بود 

خیلی عمیق ...خیلی دردناک 

گدشت هفته بعد باز کلاسم تموم شد 

باز بی ار تی  

و باز خشک زدن 

با خودم میگفتم خدایا این چه حسیه ...

یکم وایسادمو نگاه کردم رفت و امدارو 

یادت افتادم 

یاد اون وقتا که خیابونا رو قدم میزدیم 

انقلاب ...ولیعصر ...نواب 

شبا ... خیلی وقت بود این حسو نداشتم 

اما شب ...چراغا ...ادما 

باز تو رو به یادم آوردن بی معرفت جان

اینکه قدم بزنیم و مغازه ها رو نگاه کنیم و 

تو هی حرف بزنی و من عشق کنم ... 


هنوز یه گوشه از قلبم خیلی درد می کنه

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran جمعه 3 آبان 1398 ساعت 22:38 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ان شاءاله به اتفاق عزیزان همیشه سلامت باشیدو
بخندین


رویا کیلو چنده؟ما به یادِ شما و
کمربند مبارکتون هستیم

ممنون
همچنین شما
عزیزمی

Baran چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 20:04 http://haftaflakblue.blogsky.com/

عزیز دل❤ین.مرسی از همه لطف تون❤

امروز اینجا خیلی سرد بود.خودمو چپوندم تو لحاف .خیره به سقف شدمنمی دونم چه وقت تو رویا بودمکه یهو ترانه ی یادم نیستپلی شدو
رشته رویاهام با یادتون بگسسته شد

یعنی این بگسسته شد عالیییی بودا
خنده بر لبانمان جاری گشت بانو
اینجا هم سرد شده
دشب که رعد و برق و نگاه و چشمک و سیل اشک اسمونو ،نزدیک بود سیل ما را ببرد
امون از دست رویا خانوم
همش به اون فکر می کنی
حالا خوبه گاهی یه یادی از ما می کنی

Baran چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 08:20 http://haftaflakblue.blogsky.com/

فدای گوشه گوشه قلب❤تون بشم
ولیعصر رو خیلی دوست دارم
اصن پاییز واسه این خوبه که نصف روز شبِچراغا روشنن

دلم براتون تنگه❤خدایا همیشه مراقب کاکتوس جانم باشخدایا خیلی مرسی که کاکتوس رو آفریدی

خدا نکنه
اونم تو رو خیلی دوست داره
اره ....
دعا کن خودمو پیدا کنم
مرسی از دعآهای قشنگت
سلامت باشی همیشه رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد