کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

آلفا

یکی از بهترین فیلمایی که دیدم .همین الان خودمو

دعوت کردم به دیدنش وکلی لذت بردم .

تصاویر فوق العاده به همراه مضمونی عالی

همیشه از بچگی و تو تخیلاتم دلم  می خواست

یه گرگ داشته باشم .یعنی با یه گرگ دوست باشم .

این فیلما رو هم که می بینم روانی میشم

گرگا خیلی خیلی دوست داشتنی هستن

باشد که شما هم ببینید و لذت ببرید .

نظرات 3 + ارسال نظر
Amir جمعه 7 دی 1397 ساعت 11:17 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

بلاگ اسکای وقتی اومدم تو وبتون بهم پیغام داده که 2 تا پست اخیرتون رمزیه ، میگم قضیه چیه ؟

خیر باشه ایشالله

چیز خاصی نیست
واگویه های ذهن پریشانه

Amir جمعه 7 دی 1397 ساعت 11:15 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام ، این فیلم رو دیدم ، خیلی با حاله

حتی اون کلیپ هایی که مثلا خانمه توله گرگ ها رو بزرگ کرده بود و بعدش داد به محیط زیست و اونام بعد اینکه دوباره خانمه رو دیدن چقد تحویلش گرفتن

اما تو بازی اساسین من نتونستم با گرگ ها کنار بیام و خونخوار تر از خودشون ، خودشونن ، من با گذاشتن مین و یا کلت تونستم بکشمون و پوستشون رو بکنم ولی خیلی سخت جونن ، یکی گرگ یکی هم خرس بقیه کشتنشون زیاد سخت نبود.

بازی، نمیدونم چی جوریه
پوستشونو کندی ....ای بی رحم
ای قاتل

حمیرا پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 00:07 http://mytrueme.blogsky.com

منم عاشق گرگم. از حیوونای مورد علاقمه. توخیال پردازی هام دوست دارم به اختیار خودم تبدیل به گرگ بشم. نمی دونم تو افسانه ها همچین موجودی وجود داره یا نه. گرگینه ها که فقط زمان خاصی وقتی ماه کامله تبدیل به گرگ میشن و خارج از کنترلشونه.

اوف
من عاشق زوزه گرگام
لعنتیا خیلی خوبن
من هم گرگ نما دوست دارم
هم خون اشام ...اونام باحالن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد