کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

بدون شرح!!!


نظرات 38 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 13:56 http://1nicegirl8.blogsky.com/

سلام
تولدتون مبارک

سلام
ممنون

خاموش چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 23:19

چقدر بده نیستی

چقدر بده وقتی ناراحتی

ببخشید دیشب خیلی خسته بودم زود خوابیدم

ناراحت نبودم که خواب بودم خخخخ

خاموش چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 23:05

سلام کوچولوی اخمو...

بهتری؟؟؟

عین این بچه لوسایی که شب و روز تولدشون لوس میشن...

منو میگی
منو از کجا دیدی شوما خخخ
اوهوممممممم
لوس کجا بود ابجی
انقدر کار داشتیم که وقت لوس بازی نداشتیم
لوس بازی با بچگیمون تموم شد

بهمن چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 14:26 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلام کاکتوس عزیز و گرامی
راستش اومده بودم برا عرض تبریک تولد ولی نزدیک بود مورد اصابت نیش این پشه ی ناقلا واقع بشم ...
خب شاید اینم یه مدل جشن تولد گرفتنه ...
بهرحال ، از شنیدن خبر تولدتون خیلی خیلی خوشحال شدم و از اینکه اینقدر دوست خوبی برا سپیده ی مهربون هستین خدارو هزاران بار شکر می کنم .
کاکتوس جان انشاالله یه عمر طولانی و با عزت ، با سلامتی ، با شادی و سرور ، با موفقیتهای روزافزون و در نهایت با حُسن عاقبت در سرنوشتتون نوشته شده باشه ...
براتون در این روز عزیز ، اولین روز زندگیتون ، بهترین هارو آرزو دارم ...

سلام اقا بهمن بزرگوار
مرسی از تشریف فرمایی
خجالتمون دادید حسابی
وب باز شد و گل اومد اقا بهمن خوش اومد خخخخ
از دست این پشه ها ...خیالتون راحت این پشه مخصوص خاموش عزیزه
کاکتوس کی کاراش رو حساب کتاب بوده که تولدش باشه
سپیده خانوم لطف دارن حسابی ..شرمندمون کردن تا بی نهایت
حالا من چی بپوشم نه ببخشید اشتباه شد حالا من چی جوری جبران کنم
یه دنیا ممنون بابت دعاهای خوبتون ..مرسی
کمی بغضم گرفت ....حضور خودتون یه هدیه قشنگ بود راستش روم نمی شد بیام وبلاگتون ....
بابت همه چی ممنون
امیدوارم همیشه شاد و سالم کنار خانوادتون زندگی کنید و هر روز شادتر و صمیمی تر از قبل در کنار هم باشید

سپیده 21 چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 14:04

بعضی ها را بدرقه کنید حتی اگر لایق بدرقه نباشند..
بدون کنار زدن پنجره.. بدون سربرگرداندن به عقب..
بعضی ها را بدرقه کنید و بگذارید به قلب هایی بروند در اندازه ی خودشان.. حتی اگر مطمئن باشید روزی با چشمانی وحشت زده و بی پناه بر خواهند گشت..
زخم های خاطراتشان را ببندید..
بودن های ناروایشان را بشویید..
غرور و دروغ و قضاوتشان را در چمدانشان بگذارید و
بگذارید به هر کجا که باید بروند، بروند..
بگذارید در گذشته به جایی که به آن تعلق دارند آرام بگیرند.. برایشان گریه کنید.. سوگواری کنید..
و بدانید این از دست دادنی ضروری ست برای
به دست آوردنی گران بها.

تلخ بود بیخیالش

سپیده 21 چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 14:02

ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻟﺐ ﻫﺎﺕ
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﭘﺮﺕ ﮐﺮﺩﻩ؟
ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ
ﺩﻟﺘﻨﮓ "ﺗـــﻮ" ﺑﻮﺩﻩ ﺍﯼ
ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ؟
یک‌بار ﺑﺨﻮﺍﺏ،
ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﺑﻨﺸﯿﻦ ﻭ
ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺁﺭﺍﻣﺖ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ...

"ﻋﺒﺎﺱ ﻣﻌﺮﻭﻓﯽ"

بابا این معروف کشته ما رو
خیلی با حال بود
دمت گرم

سپیده 21 چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 01:03

کاکتوس چرا اینجوری میگی؟
تولدته خوب
یه امروزو شاد باش
خواهش
آهنگ وبلاگتو نیگا چجوریه
بغضم گرفته خوب
کاکتوس دلم گرفت وقتی اومدم

سپیده جان
تولد روزیه که حسه خوبی داشته باشی
منم امروز حسه خوبی ندارم
شاید فردا یه روز خوب باشه
من کلا همیشه همینم روز تولدم حسه خوبی ندارم
چیز عجیبی نیست
خوب سپیده واسه تولدم این حسه اهنگو می خواستم می خوای دروغ ردیف کنم براتون
ببخش حالم خوش نیست

سپیده 21 چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 00:43

خدا بگم چیکارت نکنه
واسه پست قبلی کامنت نوشته بودما
همش پرید
خو کرم داری حذفش میکنی بچه جون؟
زود باش واسه تولدت یه پست خوشگلتر بذار ببینم

ببخشید
کرم که دارم ..خیلی زیاد
بیخیال تولد کیلویی چند

خاموش چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 00:22

شب خوبی داشته باشی.


بای

مرسی
همه میگن میشه اگر بخوای
انقدر خواستیمو نشد خاموش جان نشد
مهم نیست بیخیال
ببخشید ناراحتت کردم

خاموش چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 00:16

خواهش میکنم... امیدوارم همیشه رو لبت خنده باشه

مرسی
ایشالا برای شوما هم همین طور

خاموش چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 00:11

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQpI5xZveBvpK0mQPSs986uMTQGnqaRLpjG0VWaBgd5XPmhE57ZYA

مرسی عزیزم
راضی به زحمت نبودم
جبران کنیم

نازنین سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:06

http://imgdl1.topnop.ir/uploads/201207/tpn5394/large/CwljpK4lcz.jpg
خخخخخخخخخ

دیوووووووووووووووونه

نازنین سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:05

http://namakstan.ir/wp-content/uploads/Interesting-and-funny-pictures-Photos-6.jpg

اینو دوست دارم

نازنین سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:02

http://topnop.ir/uploads/201304/tpn6927/large/bRRaIKs8OE.jpg
اینو سفارش دادم میخواستم بزارم وبم نشد ببین عین خودته همونقدر نازو لوووووس

حالم بد شد نازی

نازنین سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 10:58

http://www.2rooz.com/wp-content/uploads/2013/04/LzUdt4VJf9-2rooz-1.jpg
اینم کیک مخصوص کاکتوس از این بیشتر خوشت میاد البته به دوستان توصیه میکنم نبینن چون فقط کیک مخصوص کاکتوسه خخخخخخ

دیونه با دیدنش حال منم بد شد
اینو از کجا پیدا کردی تو
این کیک خوردن داره
اخ جون فکر کنم همش به من برسه و هیچ کس ازش نخوره

نازنین سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 10:49

http://bahareh-delsetan.persiangig.com/other/1124948knyb01x2lh%5B1%5D.gif

این تویی که داری از دل نیلوفر میای بیرون فرشته مهربونم

مطمینی با منی
فکر کنم وبو اشتباه اومدی خانوم

نازنین سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 10:44

http://bahareh-delsetan.persiangig.com/other/nenufar%5B1%5D.jpg

مرسیییییییییییی
خیلی قشنگه

نازنین سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 10:37

افتاده در شعرم صدای پای نیلوفر
توفانی از شوق غزل آسای نیلوفر
اینجا ـ غزل باران صدها عشق ـ جایم نیست
وقتی که خالی مانده اینجا جای نیلوفر
می بوسمت، ها! دخترک ـ یکدانه ی قلبم ـ
یک حرف، تنها یک ... همان تنهای نیلوفر
من با تو درگیرم، نوازش وار و عاشق وار
دنیا برای من فقط دنیای نیلوفر
نازک تر از یک برگ می افتم به پاییزت
می ریزدم در خود شقایق های نیلوفر
اینقدر می افتم به پایت، صبر کن! زود است!
تا آخرش می میرم از رویای نیلوفر .
به نظر من تو کاکتوس نیستی تو نیلوفر مردابی به همان لطافت و به همان شکنندگی ولی سرسخت و مقاوم
دوست دارم

ای بابا خجالتمون دادید که
مرسی عزیزم
ممنون بابت محبت هات
حالا تیغامو کردم تو چشات می فهمی من کاکتوسم یا نیلوفر مرداب

نازنین سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 10:35

سلام عزیز دلم تولدت مبارک
خیلی دوست دارم یه عالمه بوس
بدو بیا بغلم ببینم چه بزرگ شدی
ببخش نشد پیشت باشم

سلام نازنین بانو
مرسی
ما بیشتر ابجی دوستون داریم
خجالت میکشم خو
باشه بخشیدم
نشد منم بیام
شوما ببخش

سپیده 21 سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 04:21

پَ چرا انقد پاهاش درازه ؟؟

مدلش اینه
شایدم امسال این جوری مده

Amir سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 01:17 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

این چه خاموشیه که روشنه!

روشنه چون کاکتوس ازش خواسته و میدونه اگر بازم خاموش بشه کاکتوس نمی بخشدش
بله اینجوریاس دادا

Amir سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 01:15 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

کادو تولدما سریعنی بدم!

http://s2.picofile.com/file/7267546662/73.jpg


http://s5.picofile.com/file/8132978776/kado.jpg

مرسی
چقدر پول
اخجون پولدار شدم
فقط این کادوش چرا وقتی بستس یه رنگه باز میشه یهو تغییر رنگ میده
مرسی ......
مرسی

Amir سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 01:10 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

توجه!توجه!

به خبری که همینک به دستم رسید توجه کنین:

"امشب ، شب تولد کاکتوس عزیز می باشد!"

تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککک کاکتوسیییییی

مرسی ......
خیلی لطف کردی
جبران کنیم دادا

نازنین دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 23:14

امروز یه دونه از داداش دوقولوی این پشه هرو تو دستشویی کشتم خخححححح

ای بابا فکر کنم اینا یه چیزی فراتر از دوقلو باشن
همه جا شعبه دارن

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:46



حالا من یه چیزی میگم شما که نباید قبول کنی باید بگی نخیرم تو خنگ نیستی...

بله چشممم کاکتوس جان.

نگو پشه بیاد ... تو رو خدا یه امشب مثل آدم بخوابم...

مواظب خودت باش.

شب بخیر.

باشه بابا شوما خنگ نیستی من خنگم

افرین
خوب بخوابی
شبت پر از ارامش

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:37

علیک سلام... آفرین پسر خوب

مرسی شما خوبی... چه خبرا...



خب دوباره از اول حرف بزنیم...

من برم که خستگی حسابی داره روم فشار میاره خنگیم زده بالا....

به من میگن تو گیجی... من گیجم

سام علیکم تی ام بکسو گوش دادی
گوش بده با حاله ..کلی می خندی
خوبم ..ممنون ...فعلا دارم کچل میشم از دست بعضیا
خدایا به فریاد برس
باشه برو استراحت کن
خوشحال شدم بودی
دختر باید خنگ باشه دیگه خخخخخ

موندم اینایی که میرن زن دکتر و مهندس میگیرن
چه جذابیتی داره براشون

جذبیت زن به همین خنگ بودنش

در ضمن قرار شد فقط کاکتوس باشه
عصبانی میشما
بگم پشه بیاد نه بگم ؟

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:33



نخیررررررم من بزرگترم... باید بهم احترام بذاری...

زودباش سلام کن...

بازم مامور مخصوص حاکم بزرگ اومد
ما خودمون عمری به همه گفتیم بچه
حالا شوما داری به ما میگی بچه
عجب گیری افتادما

سلام
خوبی ؟

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:25

همین ماهی که توش هستیم دیگه درسته

بله اگه بشه و خدا قبول کنه همین ماه
میری حرم ما رو هم دعا کن حسابی

مرسی از داداشه پشه
دست شما مرسی کتک لازمی شوما

بابت همه چی مرسی
نمیشه تو نظر خودت جواب بزارم
بازم چشمت بی بلا

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:22

با خودت میگی عجب دختر پررویی...

خب اگر هم دوست نداشتی تبریک نگووو

ای جان
تو دفترم ثبت کردم
باشه حتما از عددی که نوشتی 5 تا کم کن درست میشه
مرسی بابت گل

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:17

این آهنگش هم خیلی قشنگه... به نام معما...

تن رود همهمه اب , من پر از وسوسه خواب

واسه رویای رسیدن من بی حوصله بی تاب

میون باور و تردید میون عشق و معما

با تو هر نفس غنیمت با تو هر لحظه یه دنیا

با تو پرشور و نشاطم تو هیاهوی نگاتم

تو یه اواز قشنگی من تو اهنگ صداتم

مثل خنده رو لباتم مثل اشک رو گونه هاتم

تو رو می بوسم انگار شاعر شعر چشاتم

دشت پونه های وحشی رنگ التماس و خواهش

موج خاکستری باد شعله گرم نوازش

بیا گل واژه ی عشقو با تو همصدا بخونم

تو رو دوست دارم و ایکاش تا ابد با تو بمونم

فکر کنم شنیدم ولی یادم نمیاد
مرسی ختما می گوشم

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:12

برای روز میلادم اگر تو،
به فکر هدیه ای ارزنده هستی
منو با خود ببر تا اوج خواستن،
بگو با من که با من زنده هستی

می خوام پیرهن شادی بپوشی

به رسم عادت دیرینه حتی،

برایم جام سرمستی بنوشی


ذر مورد اون هم ای همچین
ولی بیخیالش

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:10

خب دیدم دوست داری واست سفارشی گذاشتم دیگه...

آهنگ وبلاگت فوق العاده ست....

اهوم
این اهنگه مناسبتیه
این روزا فقط همینو میخوام

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:09

خب باشه... داداش نباش... همون کاکتوس...


چشممممممم

کاکتوس گل مایی...

خوب شد رئیس....

نه... خیلی بدی...

افرین
کاکتس فقط
چشمتون بی بلا خانوم
بله خوب شد
باشه چون دختر خوبی هستی میگم الان نیاد هر وقت دختر بدی شدی میفرستمش

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:07

بله... میدونم شما اصولا تو کار آزار و اذیتی...

امان از این کرم وجود... وقتی بیدار میشه هیچ کس جلودارش نیست....

کرمای وجود ما به کرمای وجود شما به دید استاد می نگرند
با اون بشقاب کرما و ساندویج سوسک که برام گذاشتی
من بدجنسم یا تو ؟

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:05



خب الان که فکر میکنم میبینم احتمالا یه چیزایی فهمیدم...

اصلا ولش کن... شما هرطور باشی داداشی گل مایی...

البته اگه اشکالی نداره...

خوب اگه داداشیو حذف کنی و من کاکتوس گل شوما باشم بهتر میشه
همون کاکتوس
به این داداشه میگم امشب بیاد انتقام داداششو بگیره ها

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:02

خیلی روحیه ام عوض شده... مرسی کاکتوس...

خواهش
خیلی وقت بود از این عکسا نذاشته بودم
یکم کرمای وجودم منو اذیت می کرد

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 21:59

سلام... خیلی بدجنسی...

واقعا شاید داداش دوقولشه...



الهییییییییییییییییییی به خدا از وقتی فهمیدم یه داداش کوچولو پیدا کردم اینقده ذوق میزنم وقتی میام اینجا...



به خدا راست میگم...

آخرش نفهمیدم اون شب قضیه چی بود...

خب حالا بوگو منظورت چی بود..

سلام
خوبین ؟واقکی شاید داداشه دوقلوش باشه
خدا داداشتو برات حفظ کنه
بابا شوما دیگه دست ما رو هم بستی
واقعن نگرفتی چی شد
چی جوری بگم دیگه
اصلا پشه بیا منو بخور

خاموش دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 21:53

خیلیییییییییییییییییییییی بدجنسیییییی



همین شکلی بوووووووود...

طوری رفتم زیرملافه که نفسم نمیتونستم بکشم....

به من چه خوب
همین شکلی بود
شاید دو قلو هستن خخخخخ
الهیییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد