کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

امید


سلام به همگی


راستش خواستم بابت تمام محبت های این چند روزه

از همگی تشکر کنم ...تشکر ...تشکر .................

آقا ما دیروز متوجه شدیم گاهی با یک گلم بهار میشه

در ضمن کفش خیلی چیزه مهمیه مواظب پاهاتون باشید

ودیروز در طی خبری بسی شگفت زده شدیم:

یک دوست عزیزی یعد از فوت همسرشون و بزرگ کردن

فرزندای گلشون الان دوباره به این نتیجه رسیدن که

نیمه گمشده شونو پیدا کردن و دوباره مزدوج شدن ...

من عاشق این ادما هستم که بعد فوت همسرشون بازم

به خودشون حق زندگی میدن .

خودم شاهد این بودم که وقتی از همسرشون حرف میزدن

اشک تو چشماشون حلقه میزد. اما خوشحالم که برای

ادامه ی زندگی  یه هفسر پیدا کردن ................

به خودتون حق زندگی بدید . همیشه میگه اگر از ته دل

نیمه گمشده تونو بخواین پیدا ش می کنید !!!!

خوب از کجا شروع کردیم به کجا رسیدیم

داشتم می گفتم :

از همه دوستان سپاسگزارم و من به این نتیجه رسیدم

خیلی کاکتوس بدی هستیم که در برابر محبت دیگران

چنین رفتاری دارم و بر خلاف همیشه دیروز کلی کار

پیش اومدو نشد بیام تشکر کنم و وقتی هم رسیدم

خونه ترکیدم از خواب................

دوستتون دارم و از همگی ممنونم

دیگرملالی نیست جزء دوری شما دوستان عزیز

شاد و سلامت باشید


پانوشت:

اقا ما هر کاری کردیم این عکس به صراط مستقیم

دعوت نشدکه نشد .......................................

شما اون ورکی نگاهش کنید،البته با عرض شرمندگی

نظرات 15 + ارسال نظر
مهدیس یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 06:53

سلام
کاکتوس کامنتهای هفته پیشم دستت نرسید؟
تفلدتم موبالک

سلام عزیزم
نه
فقط یه کامن که ادرس داشت
اومدم ولی در سکوت
همین بود فقط
مرسی

خاموش شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 23:37

سلام کاکتوس جان. مرسی از لطفت...

ببخش یه کم بی حوصله ام. میام سر میزنم ولی خاموش.

سلام
خواهش می کنم
ایشالا خوصله برگرده
فکر کردم پشه خوردتت

نازنین شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 11:41

هوی سیخ سیخوی خوشگله گل(اسم جدید کاکتوس)
ما پست جدید میخوایم یالا

این اسما چیه بچه
روتو کم کن
باشه

کاکتوس شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 11:08

حی خاموش خانوم
دلمون براتون تنگ شده
حتما باید پست جدید بزاریم تا زیارتتون کنیم

نازنین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 23:30

اره گل فروشی خیلی حای توپیه مخصوصا گل فروشیش نزدیک خونه ما باشه و صاحبشم دوچرخه داشته باشه اصلا گلاش خیلی قشنگه
ولی از نظر من اون گل فروشی ای که گل رز ابی نداره اصلا به درد نمیخوره
رنگش ادم و دیوونه میکنه

گل فروشی دم خونه شما که معرکست خخخخ
چه جالب پس رز ابی میدوستی
جالبه

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:44 http://1nicegirl8.blogsky.com/

گل قشنگیه

چشماتون قشنگ میبینه
ممنون

سپیده 21 پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 12:05

جون سپید هنو نخوابیدم
کله صبحی داشتیم فیلم ترسناک نیگا میکردیم
خولیم زن و شوهری خخخخخخ
مرسی عزیزم دلم برات تنگولیده بود
مواظب کاکتوس گُلی باش
فعلا

چه با حال فیلم ترسناک
خوش به حالت منکه فیلم ترسناک خونم اومده پایین
دلم ما هم بگی نگی همچین
باشه .مرسی
شوما هم مواظبت کن از خودت

سپیده 21 پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 12:00

وای کاکتوس راستی یه عکس پیدا کردم انقده نازهههه
واسه اتاق بچه ست
میفرستم فقط خودت نیگا کنا خووووب؟؟؟

باشه بزار واسم می خوام بزارم تو وبلاگم
خخخخ

سپیده 21 پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 11:59

میدونی اصلا برو دوسش داشته باش
بچه پرروووووووو
بذار به نازی میگم حالتو بگیره.

کاکتوس من فک کنم تازه خوابم گرفته
کاری نداری برم یخورده لالا؟
هنو نخوابیدما
جغد میگن چی میگن از همونا دقیقا

خجالت بکش
واقعا تا حالا بیدار بودی
کتک دوست داری
برو استراحت کن
به نازی نگو منو میکشه خخخخخ

سپیده 21 پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 11:48

میخندی ؟؟؟؟؟؟؟ بستنی فروش؟؟؟
جنبه نداری که
اصلا عنوان پستت اه اه
که بستنی فروش میدوستی؟؟؟
حیف گونی دم دستم نیست
وگرنه میدونستم چیکارت کنم

میدونی من بی جنبم دیگه
خوب بستنیش بهتره
خخخخ
یا خدا
ترس و لرز

سپیده 21 پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 11:47

شما بابت همه چی تشکر کردی
من بابت اینکه هستی تشکر میکنم.
خوبیم کاکتوس
خبر هم سلامتی

بابا جمله سنگین بود
زیر خجالت کمرمون شکست ابجی
خداروشکر خوبید

سپیده 21 پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 11:41

عنوان پستت

شما هم امید میدوستید
ولی ما بستنی فروش میدوستیم خخخخ
بازم گل سر زدی
نری تو کوچه بچه های محل دوزدنو و این حرفا

سپیده 21 پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 11:39

چه خوبه میدونی بدی

سال بعد اینجوری پست بذاری
اول از همه من وبلاگتو منهدم میکنم.

مانیتورو چپکی کردم تا نیگاش کنم خخخخخخ

خوب وقتی بدم بگم خوبم
بدم دیگه
حالا کو تا سال بعد
اگه بودیم چشم
چپکی خخخخخ
مرسی از تلاشتون

خاموش پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 10:31

مرسی کاکتوس مهربوووووووون...



ولی همون گلارو میخوام... خسیسس من همونارو میخوام

اصلا تولد منم مبارک

وقتی از کنار گل فروشی رد میشم... نزدیک خونه مونه...

همیشه میایستم پشتش و نگاه میکنم گلارو...

خیلی کیف داره... خوشگلن آدم روحش تازه میشه...

دسته گل شما هم خیلی خوشگله.... البته در کنار شما به چشم نمیادهاااااااااا

خواهش
باشه واسه تکلد از همینا میخرم
ای جان ...تولد شوما هم مبارک
اره خیلی حال میده
اصلا گل فروسی واس خودش یه دنیاست
قابلی نداره ...حیف که صاحبش لازمش داره
شوخی نکن شوخی نکن دختری
اتفاقا کنار کاکتوس بیشتر به چشم میاد
یهوو کار پیش اومد مجبور شد م برم

خاموش پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 09:51

سلام... به به چه گل خوشگلی... خدا شانس بده...

خب من اگه گفتم لوسی و اخمویی چون شب تولدت خوشحال نبودی واسه همین گفتم... ببخشین...

منم گل میخوام... من روز تولدم هیچ کس برام گل نمیخره...
هیچکی منو دوست نداره...

این گل مال منه....

سلام به روی ماهت گل دختر
ای بابا خجالت کشیدم
شانس کجا بود خخخخخ داستان داره
کار دست خودیه خخخخ
خوب خوشحال نبودم بیخیال الان هستم ...شوخی کردم
می خرم برات تولدت ایشالا
واسه ما هم کسی گل نمی خره
ای جان
این گل واسه شوما نه بابا این گل واس خودمه
وای خاموش تازه متوجه شدم بیشتر از گل اون حسی خوبی که تو گل فروشی منتظر می مونی تا گل حاضر بشه
اون گل فروش که با سلیقه گلا رو کنار هم میزاره و حرکت دستاش و عشقش به گلو چقدر دوست دارم
مخثصوصا اگر گل فروشه یکم کوچولو باشه و شیطون
این تقدیم به شوما
http://siteaks.com/uploads/gallerydir/1284/10.jpg
ترکیبشون کشته منو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد