کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

برکه خیال


به ماه نگاه می کنم و دستم را در برکه ی خیالاتم فرو می برم

چه دنیای عجیبیست دنیای خیال ، دنیای رویاهای بی پایان

همراه هر نوازش آب ،

خیالاتم هزار تکه می شود و از من دورتا سراپرده ی خواستن

بعد از هر سکون ، من خود را در پنجره ی خیال برکه می بینم

آیا برکه خیال مرا به سر دارد ؟

یا من خیال برکه را بر دوش می کشم ؟

 

پانوشت:

رویا


نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 23:28 http://1nicegirl8.blogsky.com/

اشتباه شد
تایپ کرده بودم فکر کنم به سر دارد

اها
میگم
فکر کردم برکست ولی دلش دریاست خیال همه رو به سر داره
چشمک

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 23:01 http://1nicegirl8.blogsky.com/

فکر منم به سر دارد

ای بچه پرووووو
پس سراغ تو هم اومده
حسابشو میرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد