کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

;بدون کلام

خشونت یا زندگی؟


  زندگی به سبک مورچه ها




بعد از چند ساعت



پانوشت:

سبک زندگی

نظرات 7 + ارسال نظر
بالابان چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 23:47

چرا پیام خصوصی نداره
الان بخوام پیام بدم کیو باید ببینم

شما اول یا اخرش یه خصوصی بنویس
حله داداش

بالابان چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 23:46

خشووووونت
اینجوری
همین آقا خانم خرسه که بع بعی بود خشونت نداشت داشت دیگه کلی هم خاطره شد براتون
سری بعد خود خرس میگم بیاد بپره رو چادرتون
خودشم گرم نرم خلاصه بالشت بزرگیه برای خودش

خشونت به این میگن
اینجوری
چرا خیلی خشن بود
همه اینا خاطره میشه
عجب !!!مرسی
تو شکمش فکر کنم نرم و گرم تر باشه

نازنین یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 11:24

باحال بود
مورچه انقدر خشن؟
مگه داریم مگه میشه
چندساعت نشستی عکس بگیری خخخ

خشن نیست
طبیعتش اینه شاید از دید ما ترسناک باشه
بچه دنبال یه لقمه نونه
خیلی ساعت یعنی خیلی ها خخخخ

سهیلا یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 09:29 http://rooz-2020.blogsky.com/


آخ که چقدرتو نکته بینی کاکی جون

نکته بین
نه بابا ابجی ما حشره بینیم خخخ
اگه نکته بین بودیم الان وضعمون خیلی بهتر بود
چشمک

خاموش شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 23:15

فکر کنم امشب هم نیستی

من رفتم که خاموش بشم اصلا

ببخشید خسته بودم
نرو دیگه
اگه بری منم میرما
گفتا باشم

خاموش شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 22:53

واقعا ببین چه اتحاد و هماهنگی باهم دارن.

آدم لذت میبره....

درسته یعنی با چنان سرعتی این هزارپا رو تقسیم کردن که اصلا به جثه شون نمیومد
دلم برای هزارپاهه سوخت اخه زنده بود
ولی کاری هم نمیشد براش کرد
اخه نصف دست و پاهاشو کنده بودن وقتی بهش رسیدم

سپیده 21 شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 17:33

زندگی ...

درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد