کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

هوای خنک !!!


چقدر حال میده گاهی که صبح زود پا میشی


  

بری تو حیاط و انقدر هوا خنک باشه

که بشینی کنار در حیاط و

بری تو پتو مچاله بشی و

یه چایی واس خودت بریزی و

حسابی کیف کنی




البته کمی هم در افق محو بشی



پانوشت:

نمی دونم این روزا هوا داره پاییزی تر میشه ؟

یا من خیلی سردم میشه ؟

شایدهم ، صبحا زودتر پا می شم !!!


نظرات 6 + ارسال نظر
سوگلی کاکتوس جون پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 13:30

سلاااااااااااااام کاکتوس خودم
اخه چرررررررررااااااااا پتو منو برداشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
حتما باید اینجوری بیام قافلگیرت کنم
همه رنگارنگارم که تمووووم کردی؟
عزیزم تو کلا سرمایی هستی همیشم عات داری پتوی من بدبختو برداری........................
خخخخخخخخخخخخخ

به به سلام سوگلی خانوم
شما کجا اینجا کجا
یا خدا لو رفتم
گوششششششم
الان شما درس نداری دیگه باز چشم منو دور دیدی
خوب رنگارنگ دوست دارم
حالا ابرو یکم واسمون بزاری هم بد نیستا

Amir سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 22:04 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

نه داداش ، هوا سرد شده

اینجور پست هات خیلی باحاله

اره بدجورم یهو داره سرد میشه
خوب باشه از این به بعد بیشتر می زارم

سهیلا یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 19:21 http://rooz-2020.blogsky.com/

قیافشووووووووووووو......
بیا باهم بریم زیرپتو و تو افق محو بشیم حتا....


مگه قیافم چشه
شما امر بفرمایین
بیفرما بیفرما چایی امادست

سپیده 21 یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 18:30

همه اش به کنار
اون لیوان چای چجوری اونجا وایساده؟
چرا چپه نمیشه ؟؟؟؟
رنگارنگ
تنهایی خوردی؟

بعدشم یه کتاب فروغ کنارت باشه و
محو عاشقانه های فروغ بشی.

دیگه دیگه ...کاکتوسه دیگه
وقتی عشقه چایی باشی راهشم پیدا می کنی
رنگارنگ عشقه
می خرم برات
خیلی وقته فروغ نخوندم ...خیلی ازش دور شدم
عاشقانه های فروغ
کتابی،خلوتی،شعری،سکوتی
مرا مستی و سکر زندگانی است
چه غم گر در بهشتی ره ندارم
که در قلبم بهشتی جاودانی است
فروغ فرخزاد

بهمن یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 14:03

تصور کن
اگر حتی ، تصور کردنش سخته ...

مگه ماها اینارو توی خواب ببینیم ...
خنکای هوا و با پتو رفتن در خونه و ....

آپارتمان نشینی این حرفارو برنمی داره ...

ﺟﻬﺎﻧﻲ رو ﺗﺼﻮر ﻛﻦ، ﭘﺮ از ﻟﺒﺨﻨﺪ و آزادی
ﻟـﺒﺎﻟﺐ از ﮔﻞ و ﺑـﻮﺳﻪ، ﭘﺮ از ﺗـﻜﺮار آﺑﺎدی
ﺗﺼﻮر ﻛﻦ اﮔﻪ ﺣﺘﻲ ﺗﺼﻮر ﻛﺮدﻧﺶ ﺟﺮﻣﻪ
ای بابا
شما هم اژارتمان نشین هستید

نازنین یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 11:45

بازم چشممون به جمال گلتون روشن شد
نگاه با اون دستای درازش چه چایی هم گرفته
بیسکوییت رنگارنگ ماهانم کش رفته بچه پرو خخخخ
دمت گرم کلی حال دادی
هوا خنک تر شده دم صبح من یخ میزنم
شبا استین بلند تن ماهان میکنم میدونی که بچم با پتو قهره خخخخ

خجالتم نده دیگه
چایی دوست دارم
یه اهنگ هست شمایی زاده خونده میگه
من وقتی با توعم حالم حال خوبی
وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه
بی شک این اهنگو واس چایی خونده خخخخ
خواهش
بله بچه ی شما مثل مامانشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد