کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

فیلم ترسناک !!!



خوب دیشب حدودای ساعت 12 بود

که دور هم جمع بود یم و قرار شد

یه فیلم ببینیم .

خوب نیت فیلم کمدی بود ولی قسمت

فیلم ترسناک شد ....خخخخ

خوب قبلا در مورد دیدن فیلم ترسناک

در خانواده توضیحاتی داده بودم...خخخ

دیدن فیلم ترسناک یه دنیاست  ...

بعد فیلم یه دنیای دیگه ..خخخخ

  


خوب اولش به سوگلی گفتم

سوگلی خانوم ..عزیز من فیلم ترسناک نبینیم

گفت نه اشکال نداره ....

فیلم شبح رو دیدیم ...بله خیلی ترسناک نبود

ولی خوب شب بود و باد و درختا و ......خخخخ

اقا فیلم تموم شد بماند که اخرش مبهم و اینا بود

تا چند دقیقه سکوت بود و بعد شروع شد

سوگلی که کمی می ترسه شروع کرد به

مسخره بازی و اون یکی خواهری هی میگفت

بسته سوگلی بگیر بخواب تا نیومدم نکشتمت

اقا بماند که دستشویی رفتن برای خودش یه

سو‍ژه شده بود ...خخخ

سوگلی هم که حهی موهاشو می ریخت

تو صورتشو و صداشو عوض  می کرد و ......

بگذریم رفتیم بخوابیم سوگلی شروع کرد

کاکتوس :

هووووم

این چه فیلمیمی بود دیدیم ..اصلا ترس نداشت

من :اصلا از بچگیت دیدن فیلم ترسناک داستان بود

سوگلی :اره یادمه همش ی ترسیدی ومن دلداریت می دادم

من :اره یادمه بغلم  می کردی تا نترسم


سوگلی : یادته میومدم پشت در دستشویی

وای می ستادم تا نترسی

من: اره همه فداکاریات یادمه


سوگلی:دیدی چقدر خوبم

من: بگیر بخواب بچه پرووووو


سوگلی: کاکتوس ؟

من :هوووووم


سوگلی :ترسیدم بیدارت می کنم

من: باشه ...خرو پفففف  ..خخخخ

سوگلی: کاکتوس ..کاکتوس


پانوشت:

بدجنس خودتونید ...خخخخ


نظرات 16 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 13:37

وایی منم این حس شیشم اصلا یادم نمیره
مخصوضا اون صحنه تصادف که به مامانش میگه اون جلو تصادف شده یه زن مرده روحش الان پیش شیشه شماست
مامانه که برمیگرده حیلی وحشتناکه خخخ
منم میخوام هیلی وقته فیلمه وحشتناک ندیدم

اره اون صحنشم با حاله خخخ
برو برو بچه می ترسی حالا بیا درستش کن
جواب مامانتو چی بدم

خسرو جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 21:00

. درود . کمپوت نخواستیم . . . یک توک پا تشریف فرما
. شوید . . غیبت غیر موجه
. آخر سال رد می شوید
. فردا با والدینت بیا مدرسه . . غیبت داری خیلی
. هم .

درود ..چرا اخه ...خوب محارج بالاست
شما بر تخت پادشاهی نشسته اید
بالاخره کمپوت اون هم از نوع اناناس بسی گرا می باشد و
کلی باید دوید تا مخارجش تامین شود
http://media.jamnews.ir/medium1/1394/04/23/JamNewsImage16274391.jpeg
قکر کنم غیبتم موجه شد دیگه

خسرو چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 22:19

. یک فیلم راست راستکی ببینید . . وضع
. بیمارستان های ایران و فرق آن با بیمارستان های خارج
. در راهروی بیمارستان چند کشور جهان جملات
. زیبایی به چشم می خورد . مثلا . . .
. در امریکا . . بهتر از گذشته باز خواهی گشت .
. هلند . . با نیروی علم به جنگ درد آمده ایم . پس
. نگران نباش هموطن ! .
. انگلیس . . شغل ما آبروی ماست . و هدف ما
. درمان شما .
. ایران . . . هرگونه توهین به کادر بیمارستان 80
. ضربه شلاق و 3 سال زندان و جریمه نقدی دارد
. بهبودی ؟؟ ........ بدون شرح .........
. خوب چه می توان گفت . . . غیبت های شما هم
. زیاد شدهههههه

اون روزی داشت یه فیلم نشون میداد مریض
با امبولانس رسوندن بیماریتان سرزمین کفار
با چه احتیاط و ارامشی مریضو بردن داخل برای مداو ا
به سوگلی گفتم شانس اورد اینجا نبود چون نرسیده داخل بیمارستان تموم میکرد بنده خدا

مهدیس دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 16:58 http://MAHEMAN66.BLOGSKY.COM

دلم برا سپیده تنگ شده کاکتوس

عجب روزگاری شده مهدیس
یادم خیلی وقت پیش یه شب سپیده برام نوشته بود
دلم برای مهدیس تنگ شده کاکتوس
غصه نخور دختری از کجا معلوم شاید اونم برگشت
فروغ میگه :
خود ندانم چه خطایی کردم
که زمن رشته ی الفت بگسست
در دلش جایی اگر بود مرا
پس چرا دیده ز دیدارم بست
خدا ایشالا سپیده رو بهت برگردونه
امییییییین

َAmir دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:55

کاکتوس جان
یادته یه پست آرمان شهر نوشته بودی؟ بعد اینکه فراخوان داده بودم؟

دعوتی به خوندن این پست

http://mehrekhaterat.blogsky.com/1395/02/13/post-99/ما-میتوانیم-دیگر-شعار-نیست-

نتونستم اون پست رو تو آرشیوت پیدا کنم.برام میفرستیش بذارم تو صفحات مثل مابقی پست ها ؟

متن اهنگ رویایی یاسر بی نام گذاشته بودم
متنش زیاده نمی تونم تو نظرا برات بزارم
لطفا خودت زحمتشو بکش

َAmir دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:53

سلام اینم فیلم ترسناکها همیشه داستان دارن.
حالا چی بود اسمش؟

سلام ...دیگه دیگه
شبح بود
یه عده اضحار روح می کنن و روحا وارد این دنیا میشن و مشغول گرفتن روح بقیه می شن ...یه نظامی رو بهم می زنن دیگه
یه همچین چیزی بود

خسرو شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:32

. درود . مثه اینه که شما خیلی دلت میخاد بیایی
. ملاقات
. بابا . . در روزنامه نوشتن . . . من که حرف بدی نزدم !!!
. به طوطی گفتند چرا در قفسی ؟؟!!!!!!!
. گفت برای این که حرف میزنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .

من بیام ملاقات
ما خودمون الان ملاقات لازم شدیم
همون طوطی راه خروج از قفسم بلده خوب
یه سوال ازش بکنید

خسرو جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 14:25

. درود مثه اینه که خیلی دلت میخاد . . بیایی ملاقات . . . مگر جوون مردوم چه بدی کرده
. به کاکتوس . . برایم
. دعا کن . . وگرنه در هتل دیگر دعا فایده ای
. ندارد

ای بابا کسی به کاکتوس بدی نمیکنه
همیشه این کاکتوس که به بقیه بدی میکنه
شما به دل نگیر
دعا ..دعا ..دعا
کافیست عایا ؟

N@s!m پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 19:27

خروپففففففف ؟؟؟
خب خواب چی دیدی بعدش ؟
فضولم خودتی....قیافتم اونجوری نکن هیچ خوشم نمیاد !

خواب یه دشت پر از الوچه و لواشک و زرشک
بستنی زعفرونی و کاکایویی و نارگیلی
خوبت شد عایا ؟!!!
قیافه مرا داری می بینی عایا
برای خودش فیلم ترسناکیست
منو یاد پینوکیو می ندازه

خسرو سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 21:45

. درود . قبلا گفتم از فروشگاه های محصولات رسانه ای
. بعد یاد این وبلاگ افتادم . بعد یاد شما افتادم . فقط
. ببین چقدر افتادم . اگر روزی افتادم . لدفن دقت کنید .تاجیکستان روی پول جدیدش عکس فردوسی وابن سینا روگذاشته،
المان روپست مرکزیش عکس داریوش بزرگ را گذاشته .
اماایران کلمات عربی نوشته.
امریکاه در دادگاه هایش عکس کورش کبیر را زده .
سازمان ملل منشورکورش را زده،
ایران رساله عربی زده.
روسیه درورزشگاهایش عکس رستم را زده،
ایران اسم قهرمانان عربی را زده.
یونان یک کتاب تاریخ داره مخصوص ایران
که درهمه ی مدارس خواندنش اجباریه
ایران تاریخش مخصوص عرباست و در مدارس تدریس می شود .
. برویم زبان عربی یاد بگیریم . در سوریه از وطن دفاع
. کنیم

درود ...کمپوت امادست خخخخ
ممنون از این همه اطلاعات که مفتکی در اختیارمون قرار دادید
پس به زودی شما هم اعزام می شوید !!!

سهیلا سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 16:38 http://rooz-2020.blogsky.com/

من اصلا دل نگاه کردن به فیلمهای وحشتناک ندارم. اعصابم بهم میریزه...
یه وخ خیال برت نداره اومدم پیشت برام فیلم وحشتناک بزاریااا...و گرنه میام براتااااااااااا

شما هم ...نوچ نوچ نوچ
خنده شیطانی خخخخ
تو و سوگلی باهم ...خخخخخ
عامو شما که نیومده فرار می کنی ...
شما ظهور بفرمایید ،فیلم کمدی زنی خودمو برات پخش می کنم اصلا ...خخخ
فیلم ترسناک ...شما ..سوگلی ...خخخخخ

مهدیس سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 00:13 http://maheman66.blogsky.com/

خوبم کاکتوس جان
زندگی هم میگذره خدا رو شکر
از اینکه حالت خوبه خوشحالم
چه خبر؟چیکارا میکنی؟

ﺍﻭﻝ ﻣﯿﮕﻦ ﯾﻪ ﻏﻤﯽ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﺩﻟﺶ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺁﻭﺍﺯ ﺑﺨﻮﻧﻪ :
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﺩﻟﺒﺮﯼ ﻧﯿﮑﻮ
ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮕﻦ ﯾﻪ ﻏﻤﯽ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﺩﻟﺶ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺸﻪ :
ﺧﻨﺪﻩ ﺍﺵ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺭﻭﺡ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺟﺎﻥ
ﺍﻣﺎ ﺭﺍﺳﺘﺸﻮ ﻧﻤﯿﮕﻦ ﺁﻗﺎﯼ ﻣﻦ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻣﻦ!
ﺭﺍﺳﺘﺶ ﺍﯾﻨﻪ ﯾﻪ ﻏﻤﯽ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﺩﻟﺶ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﻤﯿﺮﻩ :
ﺭﻭﯾﺶ ﺁﻣﯿﺰﻩ ﻫﺮﺩﻭ ﺟﻬﺎﻥ
ﭼﻘﺪﺭ ﺣﺎﻟﻢ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻣﺸﺐ
ﭼﻘﺪﺭ ﺣﺎﻝ ﻫﯿﭽﮑﺪﻭﻡ ﻣﺎ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻣﺸﺐ
ﻣﻦ ﺗﻮ ﺍﻭ ﻣﺎ…! ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﯿﺎ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ
روزهای خوب علی زند وکیلی
دکلمشو خیلی دوست دارم .
خوبه که خوبی
دیدم تو کارای خوب هیچ خیری نیست ترجیح میدم این روزا کارای بد انجام بدم خخخ

مهدیس دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 23:32 http://maheman66.blogsky.com/

سلام بر کاکتوس مهربان
خوبی خوشی؟سلامتی؟
سوگلی خوبه؟
دلم برات تنگ شده بود

سلام مهدیس خانوم
خوبی؟
شکر میگذره و چون میگذره غمی نیست ابجی
سوگلی هم خوبه شکر
ممنون
چرخ زندگی می چرخه برات؟

خسرو دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 22:50

. درود . اگر به فیلم های هیجان انگیز علاقه دارید .
. به این وب رفته . . آهنگ ها و فیلم های خود را انتخاب
. و دانلود کنید . http://2015.blogfa.com . بعد به
. خوان هشتم آمده برایم تعریف کنید
. راستی پست جدیدم .. شاید ارزش خواندن داشته
. باشد . . . . منتظر شمام .

درود ...
ممنون از معرفی وبلاگ
قبلا فروشگاه فرموده بودید الان وبلاگ
من کمی شاخ ..
پست جدید
زود خدمت می رسم بعد از دانلود فیلم و دیدنش

خسرو شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 14:34

. درود . بهترین فیلم ها ترسناک هستند . . لطفا از
. مغازه های فروش محصولات سینمایی . . فیلم های
. دیگران / جن گیر . روح . و . . اگر خوشتان آمد
. بسیاری از این دست فیلم ها را معرفی می کنم
. اما . . . اول . . خواهش می کنم . [ دیگران ] را
. با بازی نیکول کید من . ببینید که بخاطر بازی در همین
. فیلم اسکار گرفت .
. تا بعد بهترین ها را معرفی کنم .

درود ....ممنون از معرفی فیلم ها
فیلم دیگران دیدم ...معرکست .معرکه
یه زمانی چندسال پیش هر 4شنبه ساعت11شب کانال 4فیلم ترسناک پخش میکر د..بهترین فیلما پخش میکرد ....یادش بخیر
بازم ممنون

ماهی سیاه کوچولو جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 22:56 http://1nicegirl8.blogsky.com/

من از فیلم ترسناک بدم میاد
اخرین فیلم وشتناک نه وحشتناک ک دیدم چندماه قبل بود هنوزم مثه چی میترسم تنهایی از سرویس بهداشتی استفاده کنم
اسم اون فیلم بود
حس ششم
یوهاهاها

حس ششم
وای این فیلم خیلی باحاله
من این فیلمو چند سال پیش دیدم ...اتفاقا سوگلی هم دید خخخخخ
.اقعا بعضی صحنه هاش ادم میخکوب میشه
اون صحنه ادمای به دار اویخته تو مدرسه
عالی این فیلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد