کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

دعا

لطفا این روزا و این شب ،این لحظه های نای 

دعا کنید 

دوباره شادی و سلامتی به خونه ی خیلیا برگرده ...

امیییییین

نظرات 4 + ارسال نظر
خسرو چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 20:32

. درود . آغا بخدااا چندین نظر من نیست .
. این که نشدددد . . با هر یارانه ای می آمدی
. اما . این بار یارانه گرفتم و در آتش انتظار سوختم !!
. نیامدی که نیامدی . . و چرا ؟؟؟
. مهربان در انتظارت نشسته ام

درود هست .نبودم و تایید نکرده بودم
امتحانات ...چه باید کرد

فکر کنم تنها شما اینجا رو می خونید

خسرو جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 21:51

. درود . بطور جدی می خواهم / بدون اجازه شما /
. کاکتوس را به دوستانم معرفی کنم .
. کمی فعال تر باشید . متشکرم

درود
نکنید اینکارو
مطلبی نمی دارم اینجا که
بنده خداها بیان چیکار کنن
فعلا نمیشه
شاید در جایی دیگر

خسرو سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 20:05

. درود . خیلی خوشحال و خرسندم کردی با آمدنت
. و بخصوص با یک سروده قشنگ که شایسته
. کاکتوس بود . خب دیگر همه ی شعرهای عاشقانه
. غمگینانه تمام می شود . و نمیدانم چرا ؟؟!!! .
. اما . . برای خودت خواهم سرود . . فقط ادبی . .
. و نه عاقشانه !!!! . طبق معمول همیشه منتظرت
. هستم . مهربان .

درود
خوشحالم که خوشتون اومد .قابلی نداشت
ممنون از شما
منتظر سرودتون هستم

خسرو یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 19:48 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . از خوان هشتم میآیم . . و تا بحال دو عدد
. کامنت خوشگل نوشته ام . .
. اما . خبری نیست که نیست .
. با قسم آیه . . یا . . با کارت دعوت ؟؟ کدام یک
. خواهی آمد ؟؟

خوان هشتم تعطیلی نشده بود ایا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد