کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

گل

قبلا خیلی گل می خریدم،گل هدیه دادن خیلی دوست دارم

چند روز پیش یهو یادم اومد ،خیلی وقت گل نخریدم

رفتم گل فروشی مورد نظر و گل خریدم

گل فروش شروع کرد به حرف زدن و گفت 

از کاکتوس خوشم نمیاد،روح نداره،حالا منو میگی

هم خندم گرفته بود ،هم خشم نازنین فوران 

می کرد ،عاشق اینم تو گل فروشی وایسم و نگاه کنم

گل فروش چطور با وسواس خاصی گلا رو تزیین می کنه

   بعضی از گل فروشا خیلی حس خاصی دارن

انگار زبون گلا رو میدونن ، بعضیاشون که دیگه

مردم شناس شدن و از روی نوع انتخاب گل 

کل شخصیتتو متوجه میشن ....

یاد یه خاطره افتادم 

خیلی قبل پیش،یه روزی تو حیبم خیلی پول نبود 

داشتم از کنار گل فروشی رد میشدم

چشمم به یه شاخه گل سرخ افتاد 

فوق العاده بود،خیلی زیبا ،با خودم گفتم 

حتما خیلی گرونه ،شای پولم نرسه

بین رفتن تو مغازه و نرفتن مونده بودم 

که بالاخره دل زدم به دریا و رفتم تو 

قیمت گل پرسیدم ،گل فروش گفت 

این گل برای دیروزه ،نمیفروشمش 

می خوام بندازم دور ،اگه می خوای بر دار

منم که شوکه شدم اولش ،گل به این قشنگی

 و مخملی.....

گل گرفتم و کل مسیر بهش فکر می کردم 

انقدر غرق زیباییش بودم که نمی تونستم حرفای 

فروشنده رو باور کنم ،شایدم تو چشمای من قشنگ

 بود،شاید .

پانوشت:

چقدر از خودم دور شدم،دلم تنگ خیلی چیزاست

دلم برای سرهنگ تنگ شده ،عاشق گلاش بود

باورم نمیشه از گلا و درختا دل کنده و رفته

پاییز که داشتم عکس میگرفتم ،با برق خاص چشماش

گفت:برو بهار بیا اینجا ببین چقدر قشنگ میشه 

بعد گوشیشو اورد و عکسا رو بهم نشون داد 

وقتی بود مشخص بود روح تازگی هست ...‌

از وقتی گل خریدم یه حس خاصی دارم

یه شیرینی بامزه


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 17:49

ایناهاش!یه دونه از کامنتامو اینجا( این پست) پیدا کردم!:))
میگم..معمولا شما وقتی پستی رو به صورت خصوصی میذارید کاملا خصوصیه و به کسی رمز تعلق نمیگیره...پست جدید هم همین جوریه یا..؟

پست جدیدم همین طوری

مهساسلطانیان یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 20:54 http://khane8tom.blogsky.com

آری ای مردم پارس، میهن ما ایران
هر وجب خاک تن کوروش‌هاست
من دلم می‌خواهد مثل کوروش باشم
پر ز اندیشۀ سبز،
عاشق رنگ سپید،
و وفادار به قرمز باشم.
(محمد مهدی امیری)

منتظرتان هستیم..مانا باشید بدرود

محمد شنبه 6 آبان 1396 ساعت 21:12

پس حسابی گل فروش شانس آوردن

یه جورایی خیلیییییی

خسرو . و . مهسا شنبه 6 آبان 1396 ساعت 19:12

. درود بهترین کاکتوس جهان !!! اگر دستم به گل فروش
. برسه . . . . .

. حدود 2600 سال پیش زمانی که اکثر ملل ها در قتل . غارت . وحشیگری
تجاوز . و بردگی و زنده به گور کردن بسر میبردند . . مردی از ایران
زمین اعلامیه حقوق بشر را نوشت . . 7 آبان بزرگداشت کوروش بزرگ
[ هویت . . اعتبار . . افتخار ]
بر تمامی میهن دوستان همایون باد . .
.... ما هم در خوان هشتم زنده ایم

درود بر خسرو خان گرامی،
بچه خوبی ،فقط کاکتوس دوست نداره
هیشکی منو دوست نداره اصلا
بر شما هم مبارک باشه
ایشالا همیشه زنده و سلامت باشید
کمپوت خدمت شما

Amir شنبه 6 آبان 1396 ساعت 16:07 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

سلام
وای اره این گل فروشی ها خیلی باحالن
واقعا هم از رو گل های انتخابی میشه شخصیت ادما رو شناخت

سلام
اره،خیلی خوبن بعضیاشون،خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد