کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

خشم

قرار بود امروز یه روز خوب باشه 

اما ...

  دیروز غروب هماهنگ کرده بودم یکی از دوستام یه 

وسیله ای رو برام بیاره ...بهش گفتم از طهر تا ۴ قرار 

بزاریم، گفت دانشگاه و ۳ به بعد تو مسیر منو می بینه 

بهش تاکید کردم اگر قبل ۴ نمی رسی حتما بهم خبر بده 

گفت باشه ...

امروز تا ۲ که کار داشتم و کارامو کردم  ،

 بعدش منتظرش موندم،تا ۳ که معلوم بود نمیاد 

از ۳ به بعد حی گوشی نگاه می کردم تا ببینم

 پیامش اومده یا نه ...خبری نبود 

گفتم حتما یادشه دیگه خودشو می رسونه 

انتظارم که اعصاب ادمو خورد میکنه 

۳ شد ۳.۳۰ و ۳.۴۵ و...اومدم سمت مترو تا ۴ صبر کردم 

نیومد ،سوار مترو شدم و اومدم سمت خونه 

۴و ۵ دقیقه پیام داد دارم میام 

گفتم دیگه نمی خواد بیای 

گفت استاد نگه شون داشته 

بهش گفتم یه پیام می دادی این همه مدت الاف نمی شدم 

گفت اگر می شد پیام می دادم 

بهش گفتم واسه ادم اصلا ارزش قایل نیستی 

اونم گفت اگر نبودم  وسیله رو نمیاوردم 

و با دلخوری تموم شد  حرفمون 

حالا شما که داری می خونی به نظرت حق با کیه ؟

یعنی واقعا تو کلاس درس نمیشه یه پیام داد ؟

اگر قبلا بود وای میستادم تا بیاد 

ولی الان تحمل این رفتارا رو ندارم 

قبلا میگفتم عیب نداره .کاره پیش میاد 

ولی الان  ... شایدم ادما نشون دا ن 

هر چقدر به دیگران بیشتر بها بدی 

راحت تر کنار می ذارنت ...

به هرحال خوشحال می شم نظرتونو بگید 

شاید من اشتباه برداشت می کنم.



نظرات 3 + ارسال نظر
Amir پنج‌شنبه 15 آذر 1397 ساعت 22:03 http://mehrekhaterat.blogsky.com/

هر اتفاقی میتونست بیفته - یه دست گیم میزدی حل بود

ادما یه دفعه واکنش تند نشون نمی دن
ولی وقتی یه سری اتفاقا تکرار بشه
تحمل کم میشه .
و وقتی دلت برای ادمی تنگ بشه عصبی تر میشی

توپ120 چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 20:46 http://top120.blogsky.com

استقلالی هستی یا پرسپولیسی! از خراسانی یا اصفهان! جنوب یا شمال! آذری یا تهرانی یا حتی آبادانی برزیلی شما می توانید با حضور در وبلاگ من و شرکت در نظرسنجی طرفداری خود را اعلام کنید. ممنون

حمیرا چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 20:23 http://mytrueme.blogsky.com

احتمال این که یه نفر بتونه تو کلاس یه پیام سریع بفرسته خیلی بالاست. مگر این که مثلن از حداقل یک ربع به چهار تا چهار تا ربع، استاد بی وقفه و به طور مستقیم با خود آدم صحبت کنه. اون وقته که آدم نمی تونه پیام بده.

ممنون که نظرتو گفتی
بهش احتیاج داشتم
دارم از سردرد می میرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد