کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

چشم هایش

گاهی وقتا با خودم میگم

یعنی تو عمق این چشم ها چه خبره

تو سیاهی این خط عمود چی میگذره

گاهی میگم اگر میومیو بودم عوض می شدم و

خودمو حیوون وحشره میکردم تا ببینم با این

چشم ها جهان رو چطور میبینن

همیش دوست داشتم این حسارو ،

این دید ن متفاوتو  تجربه کنم

حتی گاهی خیلی دوست دارم با حیوونا

بتونم حرف بزنم.

پانوشت:

چشم هاشون فوق العاده زیباست.

این عکس وقتی رفتم یزد گرفتم

رفته بودیم خرید که یهو یه پسر بچه

اومد گفت نمایشگاه مار ،

دیگه منم نتونستم نرم

دو گروه شدیم یه سری رفتن خرید

منم سوگلی برداشتم رفتیم نمایشگاه

سوگلی بالاخره برای اولین بار یه

خرگوش دستش گرفت خخخ

کلی بهش خوش گذشت.چشمک خخخ

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 01:46 http://sauron.blogsky.com

کروکودیله؟

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد