کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

قالب ارزوهای بزرگ

خوب دوستان کسی تونسته قالب وبلاگشو برگردونه

من قالب قبلی دوست دارم

هرچقدرم گشتم نتونستم جایی پیدا کنم که بشه

کد قالب بارگذاری کرد.

اگر کسی میدونه راه حلی داره ممنون میشم راهنماییم کنه.

باتشکر کاکتوس

پانوشت: فکر کنم فصل کوچ از بلاگ اسکای رسیده

نظرات 3 + ارسال نظر
حمیدرضا یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت 20:51 https://khodrofanni.blogsky.com/

این قالب خداییش اونطور بد هم نیستا. نظرتون چیه؟ نازه.

هر چیزی که پشتش اجبار باشه
جالب نیست

Amir جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 16:22 http://mehrekhaterat.blogsky.com

عجب
اگه مسئولای بلاگ اسکای جوابگو بودن که اینهمه داستان نداشتیم
نه خیر / فعلا همینه که هست و خیلی هم بخوای بپیچی میگن خوش اومدی ها

امار بیان رو هم گرفتم نمیشه ارشیو رو برد اونجا
اما شما از وبت یه بک اپ بگیر - تو پست های اخیرم نوشتم
معلوم نیست چیکار دارن میکنن یه وقت دیدی که همینم پرید.

مرسییییییی

Baran سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 18:23

منم قالب تونو خیلی دوست داشتم.ایشالا برش می گردونید

ایشالا آقای امیر راه حل پیدا کنه.منم سپردم از طرفم ایمیل بزنه ببینه این مدیر بلاگ اسکای چی چی میگه

پانوشت؛
لطفا هرکجا تشریف می برین،
منو از خودتون بیخبر نگدارید
باتشکر ماجان

ایشالا
چشم حتما
اگر درست نشد
خبر می دم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد