کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

کاکتوس

ازحدچو بشددردم درعشق سفر کردم / یا رب چه سعادت‌ها که زین سفرم آمد(مولانا)

نور


معجزه

گاهی بودن یه دوسته

که برات نور هدیه میاره.

ممنون


نظرات 3 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 16:06

دوستتون دارم و
امیدوار و آرزومندم.که حال تون خوب و خوش و سلامت باشه بلامیسر.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ما بیشتر آبجی

Baran دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 09:33 http://haftaflakblue.blogsky.com/

امید که خوب و
خوش باشی بلامیسر

ممنون خانوم جان

Baran دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 13:06 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بسم الله نور علی نور...

شما جزء دوستانِ "نور علی نور"م هستین
همیشه در پناه خداوند سلامت و
سرافراز باشید؛کاکتوسِ عزیزم
چقدرم خجالت کشیدماین پست رو دیدم.دلم خواست،خودم رو تو چادرمامانم قایم کنم

ممنونم ماجان عزیز
همچنین شما
ای جونم
بمونی کنارم
اول خواستم بنویسم بمونی برام
بعد دیدم مقدار خودخواهیش زیاده
امیدوارم تا هروقت که مقدر کنار هم باشیم
قدر همو بدونیم و لحظه هایخوب ثبت کنیم .
امییییییییییییییییییییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد